Skip to main content
  • Vooraf: dit is niet een vraag waarop ik een antwoord zoek mbt het “waarom”. Zou heel fijn zijn als dat wordt gerespecteerd.

    We zijn al heel ons leven KPN-klant en -gebruiker. We willen nu graag de KPN Box 12
    Heb al gelezen dat je niet zomaar je bestaande Experiabox kunt omwisselen voor een Box 12

    * Is het mogelijk om tegen een wat hoger maandbedag) de huidige Experiabox om te wisselen voor een Box 12? (Een simpel JA of NEE volstaat)
    * Weet iemand of er commerciele handel is in de Box 12? Is er hier iemand die van zijn goed werkende KPN Box 12 af wil ? Of wordt er white-label op de markt een modem aangeboden met dezelfde specs? 
     

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Op beide vragen: nee.

Ik weet niet welk abonnement u heeft. Misschien nog een oud met lage snelheid? In dat geval kun je eens proberen om het abonnement aan te passen naar Hussel met (tijdelijk) een hogere snelheid. Ik lees wel eens dat mensen dan spontaan een box 12 toegestuurd krijgen. 

Voor een hoger maandbedrag kun je wel een fritzbox krijgen. Veel beter dan een KPN Box. 


@Nick83 Dankjewel en goede tip(s). Weet je toevallig ook of die Fritzbox ook WPA3 beveiliging kent en wifi6 ondersteunt?

 


De Fritzbox die KPN uitgeeft heeft geen WiFi 6. En ook geen wpa 3 denk ik. Maar dat heeft de KPN Box ook nog niet. Ondanks dat KPN dat wel op de site heeft staan.