Skip to main content
Vraag

Zonder diensten door KPN en nu wordt onze klacht afgewezen

• February 14, 2025
  • 7 reacties
  • 280 keer bekeken

Op 22 januari 2024 werd het verkeerde adres onterecht afgesloten en het abonnement beëindigd door KPN. Dit terwijl er heel duidelijk gecommuniceerd was, maar een medewerker van de klantenservice toch de vergissing maakte. 3 weken waren wij afgesloten van internet en tv incl.de huurders van 2 appartementen. Na veel ellende werd de aansluiting weer hersteld door een nieuw abonnement en aansluiting van de glasvezel door een derde partij. Alle Domotica en mesh schotels moesten tevens door een externe partij weer worden aangesloten tegen betaling.Thuiswerken was niet meer mogelijk en urenlang zijn we bezig geweest met dit herstel in onze grote woonboerderij. Na eidelijk de klachtenafdeling te hebben gesproken, gaf deze aan dat wij zelf maar hadden moeten reageren  omdat de medewerker de fout had gemaakt en er een email zou zijn verzonden van de opzegging op het verkeerde adres. De klacht wordt dus afgewezen omdat wij niet hebben ondekt dat KPN de fout heeft gemaakt. Dit is toch volslagen de omgekeerde wereld!! Op zo'n manier heeft een klachtebafdeling geen zin meer, snapt de klachtenbehandeling het niet en is er nog maar 1 mogelijkheid, dat is de gang naar de rechter. De email waar ze naar verwees heeft zij niet opnieuw nagestuurd en wij hebben deze nooit ontvangen. Er is zelfs gecheckt en dubbel gecheckt door ons. Bedankt KPN. Ik ben al 35 jaar klant bij jullie en dit krijgt een staartje......

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• February 15, 2025

Je zegt een abonnement op en je krijgt geen bevestiging per email. Gaat er dan niet een belletje rinkelen? Ga je dan niet zelf denken: "ik zal er nog eens achteraan bellen om te vragen waar die bevestiging blijft"?

• Auteur
  • Topper
  • February 15, 2025

U begrijpt het niet

Ā We hadden 2 koophuizen waarvan er 1 werd verkocht. Deze moest worden afgeslotenĀ  maar niet beide adressen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 19, 2025

Goedemorgen ​@Eric de Jong1Ā , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai :(
Drie weken zonder een werkende internetaansluiting is lang en kan me goed voorstellen dat dit het nodige ongemak met zich mee heeft gebracht. Nu begrijp ik dat je hier (terecht) een klacht over hebt ingediend maar dat deze afgewezen. Ik kan altijd kijken of de mail die opnieuw verstuurd zou worden (maar niet is verstuurd naar ik begrijp) voor je kan achterhalen eb deze opnieuw toe kan sturen. Daarvoor heb ik dan wel je gegevens nodig. Als jij je profiel voor me in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan, dan kan ik eens voor je gaan kijken.

• Auteur
  • Topper
  • February 19, 2025

Inmiddels heb ik met de klachtenafdeling gelijk gekregen over mijn terechte klacht. Ik hoop dat de eerste klachtenbehandelaar een repressaile krijgt voor haar slechte behandeling en inlevingsvermogen. Mijn vergoeding van KPN voor het ongemak en alle bijkomende kosten is zeer slecht te noemen. KPN geeft aan vergoeding alleen te kunnen doen in tijdelijke korting op de producten van KPN. Na 35 jaar trouwe klant is het vertrouwen in KPN volledig weg. Jullie zijn een onbetrouwvare partner geworden en jullie prijzen en service zijn zwaar onder peil. Ik kan me voorstellen dat heel veel mensen de keuze maken voor een andere aanbieder. Zeker met TV en bijkomende diensten. Andere partijen hebben dat veel beter voor elkaar

Wanneer KPN dit niet snel verbeterd, weet ik zeker dat dit jullie heel veel klanten gaat kosten. Zelfs jullie nieuwe KPN ITV App werkt niet op nieuwe televisies. Ik ben dus maar over gestapt hiermee. Heerlijk. Eindelijk een film en andere zaken zonder die altijd maar irritante reclames. Bedankt voor uw bericht.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 19, 2025

35 jaar klant en dan gaat er een keer iets mis en dan meteen zo'n reactie. Wat is er toch gebeurt met de mensheid.Ā 

• February 19, 2025

U begrijpt het niet

Ā We hadden 2 koophuizen waarvan er 1 werd verkocht. Deze moest worden afgeslotenĀ  maar niet beide adressen.

Ik begrijp dat heel goed. Maar als je iets opzegt krijg je daarover een bevestiging per email. Als je een paar dagen later nog niet gekregen hebt, dan lijkt het me logisch dat je nogmaals in de telefoon kruipt.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 20, 2025

Goedemorgen ​@Eric de Jong1Ā , bedankt voor de terugkoppeling. Het is jammer dat je ons na 35 jaar gaat verlaten, dat had ik natuurlijk graag anders gezien. Anderzijds; als je zo lang klant bent geweest, hebben we ergens ook iets goed gedaan lijkt me! Het is jammer dat je ons nu meteen wegzet als 'onbetrouwbaar' maar dat zal wellichtĀ met de tijdsgeest te maken hebben. Uiteraard nemen we dit soort feedback wel ter harte. Hopelijk vind je bij een andere provider dat waar je naar op zoek bentĀ šŸ™šŸ»