Skip to main content

*****zooi werkt niet. Maar dat ligt natuurlijk aan mij. Verschillende testen gedaan met de thuis app. Krijg aan het einde de opmerking dat er inderdaad iets niet helemaal juist is met daarbij de optie een monteur a 50€ te bestellen. Belachelijk help me gewoon ik betaal 77€ per maand en heb 2 mobile abonnementen bij jullie!! 
 

Wil je mijn superWiFi maken?

 

*Admin: taalgebruik aangepast i.v.m. de huisregels. Tevens gebruikersnaam aangepast van ‘***** KPN super WiFi’ naar ‘KPN super WiFi’. 

**zooi werkt niet. Maar dat ligt natuurlijk aan mij. Verschillende testen gedaan met de thuis app. Krijg aan het einde de opmerking dat er inderdaad iets niet helemaal juist. Met daarbij de optie een monteur a 50€ te bestellen. Belachelijk help me gewoon ik betaal 77€ per maand en heb 2 mobile abonnementen bij jullie!! 

 

Admin: berichten samengevoegd


Tuurlijk willen wij helpen. Het gaat dus over SuperWifi's. En u heeft een Experiabox? Welk type? Als u er 1 aansluit, gaat dan na verloop van tijd het lampje branden? Groen?


Ja, wij hebben experiabox v9. Ja na verloop van tot gaat idd het lampje groen brande

 


Ja, wij hebben experiabox v9. Ja na verloop van tot gaat idd het lampje groen brande

Dan werkt die wel. Zou je zeggen. Heeft u (goed) WiFi op uw mobiel en laptop? Als de eerste ongeveer 20 minuten stabiel groen brand, kun je de 2de aankoppelen. De eerste laat je daarbij gewoon zitten. Niet loskoppelen dus. Word deze 2de ook groen?


Tweede is ook groen geworden. Maar dan vraagt de telefoon voor inlog zaken en vraagt wizzard me aan te melden bij de modem. Kies je die krijg ik alleen een opties met de V10. 
 

ik weer wat testen met bereik enzooi. Vragen testen meten WiFi op zolder weg en weer op 4g. Ik snap dat ik het allemaal niet goed doe. Maar ik wil goede WiFi en ga niet nog is 50€ betalen. Weet je wat die super dingen kosten


U bedoelt dat de app moeilijk doet? Wat mij betreft gebruikt u die app voorlopig nog maar even niet.

Als ze beide groen zijn, werkt werkt internet dan gewoon op uw mobiel? Zo ja, dan kunt u het netwerk kabeltje van de SuperWifi die u als laatste aangesloten hebt losmaken. Als het goed is moet deze dan gewoon groen blijven. Misschien gaat die eerst ff knipperen, maar dan moet die weer groen blijven zonder te knipperen. Werkt dat?

Als dat lukt kun je hem verplaatsen naar de eerste verdieping. Ik hoop dat die daar ook groen blijft. Lukt dat?

De eerst aangesloten SuperWifi houd u dus aangesloten. U mag hem eventueel wel op een ander plek neerzetten, maar hij moet wel aangesloten blijven.


Hoi @KPN super WiFi, je had problemen met de SuperWiFi. Nick83 heeft je al goed op weg geholpen. Is het met zijn tips gelukt? En heb je ook al de WiFi Manager doorlopen. Die optimaliseert de WiFi. 


Ik heb alles los gemaakt en ben opnieuw begonnen. Voor het slapen disc 1 eraan en de volgende ochtend disc 2. Het lijkt nu goed te werken. Dank voor de reacties


Dat klinkt goed. Helemaal top! 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.