Skip to main content
Antwoord

Zou 1 mei aangesloten worden, maar KPN zegt dat ik diensten weiger

• May 5, 2025
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb sinds 7 april verhuizing doorgegeven. Zou 1 mei gebruik kunnen maken van mn internet. 1 mei zou een monteur komen die glasvezel zou leggen. Die was zonder update on hold gezet. Begin vd maand had ik al gebeld naar KPN en vroeg hoelang ik wachten moest, gaven ze me de schuld dat ik geen diensten wilde, belde ze de vorige bewoner. Gelijk telefoonnummer van mij in hun systeem laten zetten. Bel ik 1 mei om 4 uur. Hele dag vrij gevraagd om na een maand mn wifi eindelijk te kunnen gebruiken, ja monteur komt niet meer. On hold gezet, je weigert diensten. Ik zei ik heb begin vd maand al contact gehad, welk nummer proberen jullie te bereiken? Ja eindigend op 637, ik zeg ja lekker dan ik heb mijn telefoonnummer doorgegeven en die heeft een collega in je systeem gezet. Krijg ik weer de schuld. In de app staat dat ik vanaf 1 mei aan kan sluiten. Ik wil eindelijk kunnen gamen. Als ik nu geen sonos box ter compensatie krijg…. Word ook niet vriendelijk te hulp gestaan en was heel netjes en begripvol, nu ben ik echt kwaad en duurt het me veel te lang en mogen ze me echt compenseren. Pas op met abonnementen van KPN alsjeblieft, ze schuiven de schuld in jouw schoenen. Echt verschrikkelijk.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Jorit02 . Wat een narigheid als ik dat zo lees.

Als ik het goed begrijp is de fysieke aansluiting nog niet op orde.  En zo te lezen gaat het allemaal niet heel voorspoedig met het oplossen daarvan.

De KPN Community is geen plek voor individuele issues. Daar hebben we andere ingangen voor. Hier helpen klanten elkaar. 

Ik zou, als ik jou was een terugbel afspraak maken en om een status update vragen.  Ik krijg het vermoeden dat misschien een vorige bewoner ooit geweigerd heeft en dat ze daar nu van uit gaan?  Dat is in ieder geval iets om uit te laten zoeken, Succes!

Contact en klantenservice | KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Hoi ​@Jorit02 . Wat een narigheid als ik dat zo lees.

Als ik het goed begrijp is de fysieke aansluiting nog niet op orde.  En zo te lezen gaat het allemaal niet heel voorspoedig met het oplossen daarvan.

De KPN Community is geen plek voor individuele issues. Daar hebben we andere ingangen voor. Hier helpen klanten elkaar. 

Ik zou, als ik jou was een terugbel afspraak maken en om een status update vragen.  Ik krijg het vermoeden dat misschien een vorige bewoner ooit geweigerd heeft en dat ze daar nu van uit gaan?  Dat is in ieder geval iets om uit te laten zoeken, Succes!

Contact en klantenservice | KPN

• May 7, 2025

Heeft de vorige bewoner misschien glasvezel geweigerd? Dan moet dat nog aangelegd worden.

Heb je een glasvezelaansluiting in huis?