Skip to main content
Vraag

Zou de vierde afspraak met Glaspoort wél doorgaan?

• September 1, 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Glaspoort, volgens mij kunnen er een hele hoop mensen een verhaal over schrijven.

Vandaag, eindelijk na 3 keer niet te zijn gelukt, is vandaag een afspraak gemaakt met Glaspoort. Na drie keer moet het toch wel scheepsrecht zijn? We krijgen een bericht: 1 september tussen 08.00 uur en 13.00 uur komt er een monteur langs om het glasvezelaansluitpunt te monteren. De aannemer van Glaspoort stuurt nog een bericht, maandag 1 september 2025 komt er een monteur bij u langs.

Het laat zich raden: de monteur kwam weer niet opdagen, ditmaal was het excuus: vrijdag stond mijn auto in de garage, dus ik heb alle afspraken afgezegd...ik heb iedereen van wie het nummer bekend is gebeld, niemand heeft opgenomen (maar wij hebben wel voicemail). Dus vandaag weer voor niets gewacht, en dat is als ondernemer behoorlijk frustrerend als je weer geen vijf uur kan schrijven. En de reactie van Glaspoort: “er is de komende tijd niemand bij u in de buurt, we sturen wel een brief wanneer het weer past...en oh ja, sorry voor het ongemak.” 

Ik zou dit zakelijk toch niet moeten proberen bij mijn klanten, maar Glaspoort (en indirect KPN) komt er mee weg. Blijft vervelend.

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 4, 2025

Dat is natuurlijk een hele vervelende gang van zaken Marja, het spijt mij oprecht dat dit tot op heden dan zo stroef verloopt. Ik hoop dat er snel een nieuwe afspraak gemaakt kan worden. Ik heb als moderator niet direct invloed op dit proces maar ik zal jouw gegeven feedback teruggeven.

Mocht je verder nog vragen hebben stel die dan gerust!