Skip to main content

Goeden middag, 

 

er zijn nu 2 bedrijven die glasvezel willen aanleggen in ons huis, delta en glaspoort. Maar bij welke moet ik nu doen?

 

Je kunt natuurlijk niet verwachten dat Glaspoort heel Delta ff overneemt. 

Volgens mij hebben zowel KPN NV als ABP best het vermogen om DELTA over te nemen.

Ik zou het niet gek vinden als KPN eerst een stuk overneemt om te kijken hoe goed hun netwerk(structuur) te integreren valt en als dat goed bevalt de rest ook deze kant op komt. Maar dat zijn uiteraard pure speculaties. 


 

Je kunt natuurlijk niet verwachten dat Glaspoort heel Delta ff overneemt. 

Volgens mij hebben zowel KPN NV als ABP best het vermogen om DELTA over te nemen.

Ik zou het niet gek vinden als KPN eerst een stuk overneemt om te kijken hoe goed hun netwerk(structuur) te integreren valt en als dat goed bevalt de rest ook deze kant op komt. Maar dat zijn uiteraard pure speculaties. 

Ik denk eerder dat het deel van Delta wat niet overgenomen wordt door Glaspoort samengaat met of verkocht wordt aan Open Dutch Fiber. Delta en ODF hebben nu al contacten en leggen niet aan in elkaars gebieden.

Piet.


Ze hebben bij Solcon wel de 5202 maar zonder Bluetooth.

Geloof me


Ze hebben bij Solcon wel de 5202 maar zonder Bluetooth.

Geloof me

Dan zouden er dus 2 versies van de 5202 zijn ??? @Wewa 


Mogelijk leveren ze de (goedkopere) IR afstandsbediening erbij. Maar volgens mij zou de BT versie ook moeten werken @Wewa . Die afstandsbediening is dan weer aan te schaffen in de shop van kpn.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2443478/afstandsbediening-voor-vip5202-tv-ontvanger/

Nota Bene.

Je kunt ook een box als Nokia 8000, Nokia 8010, Apple TV kunnen overwegen met bijvoorbeeld NLZIET voor tv kijken. Die boxen hebben allemaal BT afstandsbediening. Of gewoon NLZIET in je smart-tv zelf natuurlijk! 


Reageer