Skip to main content

Al jaren maar dan ook echt al jaren klant te zijn bij kpn valt dit me zwaar . Wat een ... systeem . Het wel bekende kastje naar de muur verhaal . Verbind u even door . Ik was voor dat ik mijn vorige contrackt verlengde al zo goed als klaar met hoe het gaat kwa servers van kpn . Ter compensatie werd mij aangeboden door kpn dat het bij mij in huis geïnstalleerd zou worden kosteloos naar wensen van de klant ... kabels zouden getrokken worden . Armatuur die nodig zou zijn zou kosteloos komen . Het zou gewoon geen geld kosten en gedaan worden .tot dat de monteur langs kwam . Ik zet toen net in een verbouwing en was druk.  Ik dee open en legde het verhaal uit . En je raad het al . Nee sorry meneer dat mag ik niet . Nee sorry daar zitten kosten aan . Ik zei weetje plug de modem er maar in . Druk er maar een draadloze verbinding set bij in en ciauw . Maar hele poos echt bagger wifi gehad ... laatst weer gebeld en weer kwamen de beloftes .. naar 20 medewerkers te hebben gesproken die elkaar allemaal tegen spraken of weer wat anders vermelde . Kreeg ik uiteindelijk 2 gratis WiFi versterkers plus een monteur en die zou de boel kosteloos voor elkaar maken . En ja hoor daar kwam de monteur . Bij de deur gelijk gevraagd en het verhaal begon op nieuw . Ja op mijn bon staat korting . Ik zeg ja in mijn mail staat gratis . Welles nietes verhaaltje . Uit eindelijk zegtie we maken het voor elkaar en ik schrijf het op in de bon . Zo gezegd  zo gedaan . Al snel kwamen we er achter dat de wifi versterker niet werkte op de modem . En toverde die nog een wifi versterker er bij . Die krijg je extra van kpn zegtie omdat deze bekabeld bij je modum moet hangen ,.. tijd bezig geweest en eindelijk het werkte ... hij typte het verhaaltje en las het op draaide zijn scherm en ff een krabbeltje .. nou daar gaan we kreeg een factuur van bijna 200 euro . Klanten servers gebeld met een klacht ja we snappen u .. u word terug gebeld .. dat gebeurde ook.  Maar meneer u begrijpt het niet . U hoort te betalen voor producten.  Ik werd bloed heet en legde het verhaal nog 3 keer uit . Nee sorry meneer die eene moet je echt betalen . Ik zeg betaal helemaal niks haal alles maar op . En de telefoon werd er op gegooit net of het aan mij ligt ... wat kan ik hier nu aan doen probeer een klacht in te dienen maar kom bij 1 of ander computer gestuurd iets uit 

Blijkbaar was de service van kpn zo slecht dat u toch wilde verlengen. Vreemd!! Vreemder nog is dat u verwacht dat alles dan maar gratis is. U betaalt voor een goede verbinding tot en met het modem. Wat daarna komt is voor u zelf of er komt een monteur tegen betaling. 


Het gaat mij er om wat er beloofd word en niet nagekomen word dat is wat anders . Wel ff lezen he ... het zou eerste instantie bekabeld worden ... idd als het werk werkt het goed daarrom zit ik ook al meer dan 20 jaar bij de kpn  


heb je ook ergens op schrift staan dat het gratis is


Ja ik heb een mail ontvangen dat ik de 2 ontvangers gratis zou krijgen plus installeren.. het gaat nu om de 3e versterker wat de monteur nodig vond anders werkte de hele boel niet 


Blijkbaar was de service van kpn zo slecht dat u toch wilde verlengen. Vreemd!! Vreemder nog is dat u verwacht dat alles dan maar gratis is. U betaalt voor een goede verbinding tot en met het modem. Wat daarna komt is voor u zelf of er komt een monteur tegen betaling. 

Werkt zeker voor kpn zo te lezen

 


Blijkbaar was de service van kpn zo slecht dat u toch wilde verlengen. Vreemd!! Vreemder nog is dat u verwacht dat alles dan maar gratis is. U betaalt voor een goede verbinding tot en met het modem. Wat daarna komt is voor u zelf of er komt een monteur tegen betaling. 

Hoezo vreemd? Het is door een KPN medewerker toegezegd en door mail bevestigd dat het gratis zou zijn.
Vreemd is dat er bij installatie wel betaald moet worden ondanks toezeggingen. Het blijkt dus dat bij KPN intern onderling één en ander niet wordt doorgegeven.
Dat is niet alleen vreemd, maar dat is knullig en onprofessioneel.

 


Toen ik reageerde was niet bekend dat ts een mail ter bevestiging had met waar stond dat de 2 SuperWiFi's incl. installeren gratis was. En natuurlijk hoort het dan ook gratis te zijn. Een moderater gaat hier uiteraard reageren en zal het bedrag vrijwel zeker gecrediteerd worden tenzij er meerwerk is gebeurd.  


Toen ik reageerde was niet bekend dat ts een mail ter bevestiging had met waar stond dat de 2 SuperWiFi's incl. installeren gratis was. En natuurlijk hoort het dan ook gratis te zijn. Een moderater gaat hier uiteraard reageren en zal het bedrag vrijwel zeker gecrediteerd worden tenzij er meerwerk is gebeurd.  

Als je goed leest staat er in mijn stuk . Dat ik een mail had gekregen waar in staat gratis .. en de monteur een andere bon had .. de klanten servers gaat niet op met de diensten die kpn aanbied . Erg jammer 


Gelukkig heb je het forum gevonden en gaat een medewerker hier reageren.  De wachttijd is een dag of vier.


Hoi @Henk Van Ommen . Ik wil graag even meekijken om een goed beeld van de situatie te krijgen. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Hoi @Henk Van Ommen . Ik wil graag even meekijken om een goed beeld van de situatie te krijgen. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Zover mogelijk aangepast


Hoi @Henk Van Ommen . Ik stuur je even een privébericht