Skip to main content

Internet is zwak ondanks extra kosten voor internet heb thuis nog oude apparatuur hangen van KPN dus ook niet bevordelijk voor kwaliteit er is voorzover ik eet Geen kans op een glasvezel netwerk in de buurt waar ik ! op dit moment word er door T mobile wel glasvezel aangelegd dus… wat kunt u nog doen voor u uw trouwe klanten gaat helpen met beter materiaal voor het huiselijk internet? T mobile wil wel 

Welkom bij ons op het forum @Cuno70. Er is iets met jouw internet begrijp ik, maar wat precies is me nog niet duidelijk. Zou je me er meer over kunnen vertellen? Gaat het over het WiFi signaal, of over bekabeld internet? En wat bedoel je precies met zwak, is dat dat het langzaam is, of dat het wegvalt? 

Als we niet precies weten wat er aan de hand is, is het ook moeilijk om er meer over te zeggen. Ik zie je toelichting graag verschijnen.


Ik heb geen bericht meer van je gezien @Cuno70. Is er inmiddels via een andere weg naar het internet gekeken? Als ik nog iets voor je kan doen weet je me te vinden.


Heb inmiddels nieuw situatie met sneller internet (200) installatie 17 nov. Hoop dat m’n inntrrnet beter gaat worden