Skip to main content
Antwoord

Zwak tot geen wifi signaal via de KPN Experiabox

• October 6, 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedemorgen, ik krijg thuis steeds een melding dat m’n wifi zwak is en er iets met WPA moet gedaan worden? Ik heb na lang zoeken dit (dacht ik) aangepast door in te loggen. Maar heel de avond kreeg ik 4G te zien en ondertussen zie ik wel dat ik verbonden ben. Nu vraag ik me af of de router/modem misschien vervangen moet worden?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Jajantie. Welkom op de KPN Community! Vervelend dat je steeds een melding krijgt dat je wifi zwak is en dat er iets met WPA moet. Dat kan verschillende oorzaken hebben.

Je hebt al geprobeerd om dit aan te passen, maar het probleem blijft. Probeer eerst het modem opnieuw op te starten: haal de stekker 10 seconden uit het stopcontact en zet hem daarna weer aan. Kijk daarna of de melding nog komt. Zet ook je apparaat dichter bij jouw modem om te testen.

Blijft het probleem bestaan? Misschien helpen de onderstaande topics om je wifi netwerk te verbeteren. 

3 reacties

• October 6, 2025

Welke router heb je?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 6, 2025

v10A

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 7, 2025

Hoi ​@Jajantie. Welkom op de KPN Community! Vervelend dat je steeds een melding krijgt dat je wifi zwak is en dat er iets met WPA moet. Dat kan verschillende oorzaken hebben.

Je hebt al geprobeerd om dit aan te passen, maar het probleem blijft. Probeer eerst het modem opnieuw op te starten: haal de stekker 10 seconden uit het stopcontact en zet hem daarna weer aan. Kijk daarna of de melding nog komt. Zet ook je apparaat dichter bij jouw modem om te testen.

Blijft het probleem bestaan? Misschien helpen de onderstaande topics om je wifi netwerk te verbeteren.