Skip to main content

Ik heb een experiabox  V10 met op de eerste verdieping een TP link.

Onder mijn carport en veranda (buiten heb ik een heel zwak wifi signaal. Hoe kan ik dat versterken?

Of door de Experiabox te verplaatsen naar een centraler deel van het huis of door zogenaamde "wifi versterkers te plaatsen”. Heeft u de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login de uitkomst kan zomaar 2 gratis wifi versterkers zijn. Overigens moeten deze bekabeld worden aangesloten.


Of door de Experiabox te verplaatsen naar een centraler deel van het huis of door zogenaamde "wifi versterkers te plaatsen”. Heeft u de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login de uitkomst kan zomaar 2 gratis wifi versterkers zijn. Overigens moeten deze bekabeld worden aangesloten.

Wifi manager gedaan en die geeft aan om een monteur in te huren. De Tp Link is bedraad .

Volgens de wifi manager is er wel signaal maar zwak en dat klopt ook wel.

ik wil graag buiten onder de veranda ook draadloos kunnen werken met een laptop oid.


Als u de wifi manager doorloopt, kunt u die tp link het beste uit zetten.


Hoi @Vwcrossgolf1, welkom hier. 

Je wilt ook graag buitenshuis betere WiFi. Dat kan ik mij voorstellen. Om het daar te krijgen, kun je of de Experia Box verplaatsen. Zou ik bij een koper aansluiting niet aanraden. Het beste is om een extra Versterker te plaatsen. Het liefst bedraad zoals ook de TP link vlakbij de plek waar je graag WiFi wilt. 


Als ik een extra versterker plaats kan de TP link dan blijven staan of moet ik die vervangen?

Welke extra versterker raad je me aan ?


Nee, die kunt u laten staan. Waar gaat u die versterker plaatsen dan? Buiten? Wat is het type nr van die TP-Link? 


Zou je een zelfde kunnen plaatsen? Daar ben je bekend mee. Persoonlijk zou ik dat doen. 


Nee, die kunt u laten staan. Waar gaat u die versterker plaatsen dan? Buiten? Wat is het type nr van die TP-Link? 


TP link Ac 1750 dualband gigabit router