Skip to main content

Na weer een tijdje normaal internet geen overbodige luxe qua kosten, maar hij doet het soms de helft waar ik voor betaal maar goed. Hulp voor de onderstaande oplossingen, ook ivm thuiswerken, kan nu niks!!! en graag een keer snel en zorg dat het opgelost is.

  • Slechte beveiliging ineens ( antwoord zal wel weer zijn wachtwoord) hoe kan ik het wijzigen
  • Weg vallen internet, (slecht service kpn onbereikbaar, kastje naar de muur)
  • Slecht internet en onstabiel tegenover de kosten
  • Niet de eerste keer ben al jaren bezig, mag wel eens wat tegenover staan anders verdwijnen we KPN zeker omdat ik nu thuis werk en niet eens een stabiel internet heb voor dat geld Drama!!!

Kunnen jullie mij nu eens helpen met de volgende punten, helemaal klaar mee!!!

@Berry16 Welkom op het forum. Wat vervelend dat je zoveel problemen hebt met je internet verbinding. 

Je eerste punt begrijp ik niet, is dit een melding die je krijgt? 

Verder begrijp ik vooral dat je last hebt van een slechte wegvallende verbinding, gaat dit enkel over de wifi of valt ook je bekabelde verbinding weg? Mocht het vooral over de wifi verbinding gaan dan zou ik adviseren de Wifi Manager eens te doorlopen en te kijken wat hier uit komt. Mocht je verbinding inderdaad niet goed genoeg zijn dan wordt hier over het algemeen een (kosteloze) oplossing aangeboden. 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


@Berry16 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!