Skip to main content
Beantwoord

Zwarte Experia wifiversterker doet het niet meer

• January 10, 2021
  • 5 reacties
  • 153 keer bekeken

Wij hebben drie wifiversterkers in huis, waaronder een zwarte op zolder. Deze zijn allemaal bekabeld.

Van de ene op de andere dag doet de zwarte het niet meer. De lampjes doen als volgt:

• aan/uit is groen, knippert, gaat aan, knippert en gaat uit;
  • blauw knippert en gaat uit;
  • aan/uit knippert rood en gaat dan uit.

Dan zijn alle lampjes uit.

Ik heb hem al aangesloten op de kabel van een andere wifiversterker die het wel doet, maar met hetzelfde effect.

Paar keer ook gereset, helpt allemaal niet.

Iemand enig idee? Zou ie gewoon kapot kunnen zijn?

Beste antwoord door EloyVeld

Beste Bart,

Je kunt dit laten zitten. Er was net een KPN monteur in verband met problemen met een nieuwe Experia Box en die heeft er eentje aangesloten.

Bedankt voor je moeite!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 18, 2021

Hoi @EloyVeld, welkom hier. 

Dit klinkt inderdaad als een kapotte. Zeker als je de Experia WiFi al op een andere plek hebt getest met dus andere kabel en adapter? Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2021

Dank je, Bart. Ik heb mijn profiel aangevuld.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 24, 2021

Ik heb een aanvraag gedaan. Als deze goedgekeurd wordt krijg je snel bevestiging hoe je deze kan omruilen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 25, 2021

Beste Bart,

Je kunt dit laten zitten. Er was net een KPN monteur in verband met problemen met een nieuwe Experia Box en die heeft er eentje aangesloten.

Bedankt voor je moeite!

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 25, 2021

Helemaal top!Â