Skip to main content

Goede dag 

Ik probeer deze hele ochtend al zwarte kastje erop te schuiven maar het lukt niet ,nu las ik dat sommige het klepje open doen maar zelfs dan werkt het niet .

Ook zit bij mij een kachelbuis ervoor dus kan hem nooit helemaal van onder erop schuiven maar moet hem er tegen aan drukken  , kan ik dat witte kastje van de muur trekken en hem dan erop schuiven ?.

Hallo @Horinees je moet niets van de muur trekken, dan beschadig je je muur en KPN-eigendom, wat je geld kan gaan kosten.

Als je een nieuwe klant bent beter om een gratis installatiemonteur vragen via 0800 0402.

Succes.

Hallo @Horinees , liepen die buizen er al toen het witte kastje geplaatst werd?
In dat geval had de monteur dit kastje nooit zo laag mogen plaatsen, maar een stukje hoger. Vaak plaatst KPN eerst een sticker om aan te geven welk gebied vrij moet blijven om het zwarte kastje er overheen te kunnen plaatsen. Dit kastje kan namelijk alleen van onderaf erop geschoven worden.

Hallo @RBxx het is eindelijk gelukt , ik denk dat daarom ook niet het blauwe klepje omhoog kon gaan om ik niet vanaf het begin er op kon schuiven .

Maar gelukkig na wat frustratie gelukt en wat is het internet snel , vele malen beter dan me vorige provider .

Fijne dag iedereen

Dat klopt, als je het kastje van onderaf omhoog schuift dan klapt eerst het blauwe klepje naar beneden open en kan daarna de glasvezel connector naar binnen en verbinding maken. Door het ruimtegebrek had jij een uitdaging.

Veel plezier met je snelle internet via glasvezel.

Super dat het nu gelukt is @Horinees

Reageer