Skip to main content

Beste iedereen, 

 

Ik krijg

dat zwarte kastje niet verder dan dit ( zie foto's) er zit ook een waterleiding er naast waardoor ik bij het installeren erg moet duwen en trekken. Ik krijg dat zwarte kastje niet door geklikt op het aansluitpunt. Zwarte beschermkapje heb ik er uiteraard af gehaald. Blauw aan de onderkant zit ook goed...  Wat moet ik doen ? Iemand tips ??  

 

 


 


Hij moet goed aan aasluiten overal, laatste stukje kan iets zwaarder gaan maar niet extreem natuurlijk.
Maar zie ik het goed dat je waterleiding tegen je ONT aandrukt (ziet er wat scheef uit), dit zou wat spanning kunnen veroorzaken waardoor de twee stekker in de kastjes niet goed op elkaar terecht komen. En dan wil het niet echt klikken op elkaar.

Het luistert redelijk nauw, bij mij moest ik iets 'wiebelen' om hem er goed op te krijgen.
Lukt het niet, laat een monteur komen. Die kan eventueel het aansluitpunt iets verplaatsen toch @Ik_Combineer ?

Als voorbeeld:


 

 


Hi @SaltyBart ,  hartelijk dank voor uw snelle reactie. 

 

Het klopt inderdaad dat m'n waterleiding op het kastje drukt. Ik kan het kastje ook niet mooi recht erop klikken maar moet een beetje scheef gaan. Ik denk daarom ook dat dat de reden is dat het niet doordrukt helaas. 

 

Bedankt voor de duidelijke foto's. En voor de gewonen moeite. 

 

Fijne avond 


Hi @SaltyBart ,  hartelijk dank voor uw snelle reactie. 

 

Het klopt inderdaad dat m'n waterleiding op het kastje drukt. Ik kan het kastje ook niet mooi recht erop klikken maar moet een beetje scheef gaan. Ik denk daarom ook dat dat de reden is dat het niet doordrukt helaas. 

 

Bedankt voor de duidelijke foto's. En voor de gewonen moeite. 

 

Fijne avond 

Gewoon KPN bellen op 0800-0402 en doorgeven dat het niet lukt. U krijgt dan kosteloos een monteur welke eventueel het punt iets meer naar links kan verplaatsen zodat de waterleiding geen probleem veroorzaakt. 


Reageer