Skip to main content
Beantwoord

ZXV10 H220N is geel, warm en stoort...

• September 7, 2020
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik lees overal dat deze experiabox verouderd is. Volgens de helpdesk is hij echter nog prima en moet ik hem nog maar eens resetten... Is het misschien mogelijk om hem via dit forum om te ruilen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Jeswen. Dat is zeker mogelijk. Ik heb zojuist een nieuwe ExperiaBox voor jou aangevraagd. Je kan morgen (dinsdag 8 september) jouw oude ExperiaBox omruilen voor een nieuwe bij het dichtstbijzijnde Servicepunt. Je ontvangt zo een privebericht met daarin meer informatie over deze omruil. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 7, 2020

@Jeswen helaas gaat dat via de telefonische helpdesk nog steeds regelmatig fout, alhoewel het ook daar bekend moet zijn dat deze verouderde Experia Box v7 altijd en direct omgeruild moet worden.

Vul zo nodig nog even je pers. gegevens (privé) in op jouw Forum profiel, dan zal een KPN moderator dit graag voor jou regelen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 7, 2020

Hoi @Jeswen. Dat is zeker mogelijk. Ik heb zojuist een nieuwe ExperiaBox voor jou aangevraagd. Je kan morgen (dinsdag 8 september) jouw oude ExperiaBox omruilen voor een nieuwe bij het dichtstbijzijnde Servicepunt. Je ontvangt zo een privebericht met daarin meer informatie over deze omruil. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 7, 2020

Hartstikke bedankt! snel geregeld!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Jeswen Graag gedaan! :relaxed: