Skip to main content
Kadootje van KPN

Een smaakvol Kadootje van KPN in april en mei 2023

  • 13 April 2023
  • 91 reacties
  • 15729 keer bekeken
Een smaakvol Kadootje van KPN in april en mei 2023

Met Kadootje van KPN verrassen we jou het hele jaar door met leuke extra’s. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij! Daarom hebben we in april en mei een lekker Kadootje voor je: een kadobon voor koffie.

 

Geniet van een smaakvol Kadootje

Een lekker bakje koffie, wie houdt daar nou niet van? Koffie verbindt mensen. En dat juichen wij natuurlijk toe. Want wij verbinden jou graag digitaal. Daarom krijg jij als trouwe klant een koffiekadobon ter waarde van 10,-, geldig op het hele aanbod van koffievoordeel.nl. Jij kiest helemaal zelf wat jij gaat proeven! ☕️

 

Kies jouw favoriete koffie

Koffievoordeel.nl verkoopt bonen, capsules, pads en gemalen koffie van diverse merken zoals illy, Gran Maestro Italiano en Lavazza. Met de persoonlijke kadobon krijg je 10,- shoptegoed. Dit tegoed is tot en met 31 juli 2023 geldig op 1 bestelling uit het hele aanbod van Koffievoordeel.nl, inclusief alle aanbiedingen. Voor 2,99 bezorgkosten ontvang jij je bestelling bij jou thuis. Plaats je een bestelling vanaf 40,-, dan krijg je de bezorging ter waarde van 2,99 gratis. 

Zo bestel je de koffie

  • Ga naar kpn.com/kadootje
  • Vul daar je klantnummer en e-mailadres in en klik op ‘Stuur mij een kadocode’
  • Je ziet de kadoboncode op deze pagina én je ontvangt de code per mail
  • Ga naar Koffievoordeel.nl en shop je favoriete koffies
  • Verzilver je kadoboncode in de winkelwagen
  • Rond je bestelling af

TIP: Je mag 1 kadobon aanvragen, dus let erop dat je jouw e-mailadres goed invult.

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle Kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft weggegeven.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Mis niks' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. 

4 pakken Douwe Egbert Decaf besteld, lekker bakkie!


Geen kat of een blik Whiskas helaas maar dit kado is wel een hele leuke. Ik zie dat er voor iedereen wel een smaak te krijgen is. Een lekker bakkie tijdens het werk of voor de tv(+) valt altijd in de smaak. Ik ga in het weekend mijn keus maken!


Ik ben voor het proefpakket Senseo gegaan. Ja, ik weet het, ik ben niet zo’n koffiedrinker. In de ochtend 1 of 2 kopjes troost. Het zal me benieuwen hoe Italiaanse koffie doorloopt in de Senseo 😎

Dank je wel KPN.


Wat een misleidende ordinaire marketingsactie; als trouwe klant van KPN krijg je € 10,00 cadeau! Wat meld men echter op de site; Ben je geen KPN klant, maar toch graag korting? Klik dan hier.

Er is dus helemaal niets speciaal voor jou als trouwe KPN klant, je bent gewoon het doel van een marketingcampagne. Daarnaast dien je minstens € 30,00 te besteden en is koffievoodeel.nl niet zo voordelig als dat de naam doet vermoeden. Bijvoorbeeld; Douwe Egberts - koffiebonen - Aroma Rood Voordeelpak, van € 18,95 Speciale prijs € 14,55 (Je bespaart 23%)... Bij de Jumbo kost deze echter slechts € 11,83 per kg, Kruidvat € 11,98 en Trekpleister € 10,65. Hier kan ik echter ook gewoon 1 pak kopen ipv direct 4.

Ook andere voordelen vallen niet echt bepaald in je voordeel... In ieder geval ook veel lagers als de site doet vermoeden. Ben benieuwd naar de mening van ACM wat betreft deze zogenaamde voordeel site en KPN actie.

​​​​

​​


Daarnaast dien je minstens € 30,00 te besteden

​​​​

​​

Volgens de mail is er geen minimum bedrag

Hoe werkt het?
De code is tot en met 31 juli 2023 geldig op 1 bestelling uit het hele aanbod van Koffievoordeel.nl
Er is geen minimum bestelbedrag
Plaats je een bestelling vanaf 40,-, dan krijg je de bezorging ter waarde van 2,99 gratis

Wat een misleidende ordinaire marketingsactie; als trouwe klant van KPN krijg je € 10,00 cadeau! Wat meld men echter op de site; Ben je geen KPN klant, maar toch graag korting? Klik dan hier.

 

Klopt @WorldXS , echter, de € 10,00 kun je twee maal innen. Eén maal met de code van KPN én eenmaal van Koffievoordeel zelf. Bovendien bevat de doos van een eerste zending nog een kortingsbon ter waarde van€ 7,50 zodat de totale ‘profit’ kan oplopen tot € 27,50. 

En natuurlijk, maak je gebruik van bonus aanbiedingen die bij diverse supers en wederverkopers verkrijgbaar zijn, is dit financieel mogelijk in evenwicht met deze actie. Ik heb inmiddels van beiden geproefd en heb het mij (zonder melk en suiker maar met een koekje erbij 😉 ) goed laten smaken! 


Wat een misleidende ordinaire marketingsactie; als trouwe klant van KPN krijg je € 10,00 cadeau! Wat meld men echter op de site; Ben je geen KPN klant, maar toch graag korting? Klik dan hier.

 

Klopt @WorldXS , echter, de € 10,00 kun je twee maal innen. Eén maal met de code van KPN én eenmaal van Koffievoordeel zelf. Bovendien bevat de doos van een eerste zending nog een kortingsbon ter waarde van€ 7,50 zodat de totale ‘profit’ kan oplopen tot € 27,50. 

En natuurlijk, maak je gebruik van bonus aanbiedingen die bij diverse supers en wederverkopers verkrijgbaar zijn, is dit financieel mogelijk in evenwicht met deze actie. Ik heb inmiddels van beiden geproefd en heb het mij (zonder melk en suiker maar met een koekje erbij 😉 ) goed laten smaken! 

Goed om te lezen dat de koffie je zo goed heeft gesmaakt @Berrie_Kaas!

En ook bedankt voor de toelichting op deze actie, hopelijk is het hiermee voor @WorldXS ook wat duidelijker hoe de actie precies in elkaar steekt. 


Wat een misleidende ordinaire marketingsactie; als trouwe klant van KPN krijg je € 10,00 cadeau! Wat meld men echter op de site; Ben je geen KPN klant, maar toch graag korting? Klik dan hier.

Er is dus helemaal niets speciaal voor jou als trouwe KPN klant, je bent gewoon het doel van een marketingcampagne. Daarnaast dien je minstens € 30,00 te besteden en is koffievoodeel.nl niet zo voordelig als dat de naam doet vermoeden. Bijvoorbeeld; Douwe Egberts - koffiebonen - Aroma Rood Voordeelpak, van € 18,95 Speciale prijs € 14,55 (Je bespaart 23%)... Bij de Jumbo kost deze echter slechts € 11,83 per kg, Kruidvat € 11,98 en Trekpleister € 10,65. Hier kan ik echter ook gewoon 1 pak kopen ipv direct 4.

Ook andere voordelen vallen niet echt bepaald in je voordeel... In ieder geval ook veel lagers als de site doet vermoeden. Ben benieuwd naar de mening van ACM wat betreft deze zogenaamde voordeel site en KPN actie.

​​​​

​​

Je hebt toch helemaal geen ACM nodig als ik je betoog lees? Natuurlijk is hier ook voordeel voor het betreffende bedrijf en heeft men zo toegang tot een grote groep KPN klanten. Het leven is een grote marketingaflevering. Noch dit bedrijf noch KPN zet een pistool op je hoofd en dwingt je tot een aankoop. Als jij beter uit bent bij Trekpleister dan beter die route nemen.

Je moet minimaal 30 euro besteden om de 10 euro te ontvangen. Dat laatste schrijf je er niet bij. Natuurlijk is het zo dat je wat volume moet afnemen. En de verzendkosten zijn ook begrijpelijk want de pakketbezorgers ontvangen ook een salaris. Hooguit had KPN wat meer exclusiviteit mogen afdwingen inderdaad maar ach, ik gun zelfs klanten bij een andere telco een voordeeltje 😅

Ik heb de komende maanden voor een mooi prijsje een voorraad koffie. Geen idee hoe de kwaliteit is maar dat ga ik snel proeven. Dat is ook wel eens leuk. Proost!


Wat een misleidende ordinaire marketingsactie; als trouwe klant van KPN krijg je € 10,00 cadeau! Wat meld men echter op de site; Ben je geen KPN klant, maar toch graag korting? Klik dan hier.

 

Klopt @WorldXS , echter, de € 10,00 kun je twee maal innen. Eén maal met de code van KPN én eenmaal van Koffievoordeel zelf. Bovendien bevat de doos van een eerste zending nog een kortingsbon ter waarde van€ 7,50 zodat de totale ‘profit’ kan oplopen tot € 27,50. 

En natuurlijk, maak je gebruik van bonus aanbiedingen die bij diverse supers en wederverkopers verkrijgbaar zijn, is dit financieel mogelijk in evenwicht met deze actie. Ik heb inmiddels van beiden geproefd en heb het mij (zonder melk en suiker maar met een koekje erbij 😉 ) goed laten smaken! 

Goed om te lezen dat de koffie je zo goed heeft gesmaakt @Berrie_Kaas!

En ook bedankt voor de toelichting op deze actie, hopelijk is het hiermee voor @WorldXS ook wat duidelijker hoe de actie precies in elkaar steekt. 

En ....., krijg ik nu een extra code?? 😂🤣😁🤓 , we hebben veel gezellige koffiedrinkers hier in huis. 😊


Wat een misleidende ordinaire marketingsactie; als trouwe klant van KPN krijg je € 10,00 cadeau! Wat meld men echter op de site; Ben je geen KPN klant, maar toch graag korting? Klik dan hier.

 

Klopt @WorldXS , echter, de € 10,00 kun je twee maal innen. Eén maal met de code van KPN én eenmaal van Koffievoordeel zelf. Bovendien bevat de doos van een eerste zending nog een kortingsbon ter waarde van€ 7,50 zodat de totale ‘profit’ kan oplopen tot € 27,50. 

En natuurlijk, maak je gebruik van bonus aanbiedingen die bij diverse supers en wederverkopers verkrijgbaar zijn, is dit financieel mogelijk in evenwicht met deze actie. Ik heb inmiddels van beiden geproefd en heb het mij (zonder melk en suiker maar met een koekje erbij 😉 ) goed laten smaken! 

Kijk, nog een voucher in de doos ook als je nog eens een bestelling doet. Ik ga er ook een koekje bij nemen.


Wat een misleidende ordinaire marketingsactie; als trouwe klant van KPN krijg je € 10,00 cadeau! Wat meld men echter op de site; Ben je geen KPN klant, maar toch graag korting? Klik dan hier.

 

Klopt @WorldXS , echter, de € 10,00 kun je twee maal innen. Eén maal met de code van KPN én eenmaal van Koffievoordeel zelf. Bovendien bevat de doos van een eerste zending nog een kortingsbon ter waarde van€ 7,50 zodat de totale ‘profit’ kan oplopen tot € 27,50. 

En natuurlijk, maak je gebruik van bonus aanbiedingen die bij diverse supers en wederverkopers verkrijgbaar zijn, is dit financieel mogelijk in evenwicht met deze actie. Ik heb inmiddels van beiden geproefd en heb het mij (zonder melk en suiker maar met een koekje erbij 😉 ) goed laten smaken! 

Goed om te lezen dat de koffie je zo goed heeft gesmaakt @Berrie_Kaas!

En ook bedankt voor de toelichting op deze actie, hopelijk is het hiermee voor @WorldXS ook wat duidelijker hoe de actie precies in elkaar steekt. 

En ....., krijg ik nu een extra code?? 😂🤣😁🤓 , we hebben veel gezellige koffiedrinkers hier in huis. 😊

Misschien de code van klanten die niet tevreden zijn met dit aanbod of er geen gebruik van wensen te maken 😋. Code via een privé bericht uitwisselen en klaar.


Wat een misleidende ordinaire marketingsactie; als trouwe klant van KPN krijg je € 10,00 cadeau! Wat meld men echter op de site; Ben je geen KPN klant, maar toch graag korting? Klik dan hier.

 

Klopt @WorldXS , echter, de € 10,00 kun je twee maal innen. Eén maal met de code van KPN én eenmaal van Koffievoordeel zelf. Bovendien bevat de doos van een eerste zending nog een kortingsbon ter waarde van€ 7,50 zodat de totale ‘profit’ kan oplopen tot € 27,50. 

En natuurlijk, maak je gebruik van bonus aanbiedingen die bij diverse supers en wederverkopers verkrijgbaar zijn, is dit financieel mogelijk in evenwicht met deze actie. Ik heb inmiddels van beiden geproefd en heb het mij (zonder melk en suiker maar met een koekje erbij 😉 ) goed laten smaken! 

 

Je kunt slechts 1 code per bestelling gebruiken. Het is correct dat de KPN bon (in tegenstelling tot de code van KPN) geen minimum bestelbedrag kent, je betaalT wel verzendkosten onder de € 40,00.

Neemt niet weg dat je bij deze site welke zich als voordelig voordoet, zelfs met gebruik van de kortingscodes, niet voordeliger uit bent als bv in de supermarkt om de hoek. Derhalve worden mensen misleid met vanaf prijzen en teksten als "je besparing" terwijl er geen besparing is. Naar mijn mening is dit in strijd met het verbod op misleiding van consumenten met valse prijsverminderingen. Dus zaak voor de ACM om te onderzoeken.


Ik wil je opmerking serieus niet bagatelliseren @WorldXS maar waarom zo zuur? Mogelijk is er ergens een aanbieding te vinden voor reguliere koffie die nog beter bij je past. Ik kocht koffie die ik nog nooit gezien had voor een betere prijs dan dat ik normaal uitgeef. Ik vermoed dat de kwaliteit beter zal zijn.

En nu komt mijn kadootje: er staan heerlijke Italiaanse koekjes bij het aanbod als opvullertje om de 40 euro te halen en dan is de bezorging gratis. De ACM mag bij mij op de koffie komen voor diepgaand onderzoek. Ik garandeer niet dat de koekje dan nog beschikbaar zijn maar ik heb wel uitstekende WiFi om het onderzoek professioneel af te kunnen sluiten.


Wat een misleidende ordinaire marketingsactie; als trouwe klant van KPN krijg je € 10,00 cadeau! Wat meld men echter op de site; Ben je geen KPN klant, maar toch graag korting? Klik dan hier.

 

Klopt @WorldXS , echter, de € 10,00 kun je twee maal innen. Eén maal met de code van KPN én eenmaal van Koffievoordeel zelf. Bovendien bevat de doos van een eerste zending nog een kortingsbon ter waarde van€ 7,50 zodat de totale ‘profit’ kan oplopen tot € 27,50. 

En natuurlijk, maak je gebruik van bonus aanbiedingen die bij diverse supers en wederverkopers verkrijgbaar zijn, is dit financieel mogelijk in evenwicht met deze actie. Ik heb inmiddels van beiden geproefd en heb het mij (zonder melk en suiker maar met een koekje erbij 😉 ) goed laten smaken! 

 

Je kunt slechts 1 code per bestelling gebruiken. Het is correct dat de KPN bon (in tegenstelling tot de code van KPN) geen minimum bestelbedrag kent, je betaald wel verzendkosten onder de € 40,00.

<knip>

Ook dat klopt @WorldXS, maar je mag toch de kortingsbedragen bij elkaar optellen de (eventuele) verzendkosten daarvan aftrekken? daar is niets misleidens aan. Een daar waar het in diverse reclamecampagnes de ‘Van - Voor’ prijzen betreft en de ACM daarop zou moeten acteren, komt men tijd tekort. Het GBV (Gezonde Boeren Verstand) speelt hier een belangrijke rol, vandaar dat ik op dit moment van een lekker bakkie geniet die (gezien het merk en het gewicht van de inhoud) bij de super om de hoek meer kost. 


Kennismakings pakket besteld

https://www.koffievoordeel.nl/kennismakingspakket-gran-maestro-italiano-senseo-met-2-glazen

 

Producten Aantal Prijs

Kennismakingspakket Senseo

Art.nr.: CWP000144

1 19,97
Set luxe dubbelwandige glazen (130 ml)

1 x Set luxe dubbelwandige glazen (130 ml) 9,07

Gran Maestro Italiano - Senseo compatible - Originale

1 x Gran Maestro Italiano - Senseo compatible - Originale 2,18

Gran Maestro Italiano - senseo compatible - Intenso

2 x Gran Maestro Italiano - senseo compatible - Intenso 2,18

Gran Maestro Italiano - senseo compatible - Extra Forte

2 x Gran Maestro Italiano - senseo compatible - Extra Forte 2,18

Subtotaal 19,97
Korting (Kadootje van KPN) 10,00
Aflevering & Verwerking 2,99
Totaal 12,96
BTW 2,72

Na invoer kreeg ik ongeveer 1 ja een hele seconde de code te zie , en daarna niets meer . weet dat het , dacht ik met KPN , begon en daarna een getal . DUS GEEN koffie voor mij 

 


Je krijgt ook een email als je aanvraag gelukt is. Krijg je geen email zou ik het nog eens proberen.


Na invoer kreeg ik ongeveer 1 ja een hele seconde de code te zie , en daarna niets meer . weet dat het , dacht ik met KPN , begon en daarna een getal . DUS GEEN koffie voor mij 

 

Code bleef zolang je de pagina open had gewoon staan en ook krijg je hem enkele seconden later via de mail!

Hier een mooie lading Nespresso besteld kan ik weer even vooruit.


Ik dacht, leuk € 10,-- korting op koffie.

Vlug naar DE bonen 7.

Maar 4 pakken inclusief korting is duurder dan als ik het elders koop.

Jammer. 


Ik heb zo’n vermoeden dat voor regulier verkrijgbare koffie het voordeel niet zo groot is, tenzij je echt in het groot koopt. Ik kocht, voor mij in ieder geval, speciale koffie. Dat was echt een mooie deal.

Ik zie in de PostNL app dat er morgen een pakketje komt met koffie 😋

Hopelijk de volgende maand iets naar je gading Joop.


@joop2011 niet zo verwonderlijk, DE is vaak in de aanbieding bij de super om de hoek  1 + 1 gratis


@joop2011niet zo verwonderlijk, DE is vaak in de aanbieding bij de super om de hoek  1 + 1 gratis

Lokkertjes. Bij het Kruidvat is zoetigheid ook nog betaalbaar in de hoop dat je hun core business tegen de hoofdprijs ook meeneemt. Koffievoordeel is er meer voor de specialiteiten denk ik. Ik zag er merken die ik nog nooit gezien had. Maar dat zegt denk ik meer over mij dan over die merken 😁. Morgenavond kan ik hopelijk keuren. Ik ruk als eerste de zak Italiaanse koekjes open.


Senseo pakket is binnen.

De Gran Maestro Italiano Intenso smaakt goed, Extra Forte en Originale moet ik nog proberen.

 

Wat ik al verwachte, de glaasjes zijn veels te klein 130ml terwijl de originele Senseo kopjes 180 ml zijn, zonde.

En dan nog wat extra korting bonnen in de doos, behalve voor koffievoordeel ook mymuesli, douglas, smartphonehoesjes.nl en hellofresh

 


Senseo pakket is binnen.

De Gran Maestro Italiano Intenso smaakt goed, Extra Forte en Originale moet ik nog proberen.

 

Wat ik al verwachte, de glaasjes zijn veels te klein 130ml terwijl de originele Senseo kopjes 180 ml zijn, zonde.

En dan nog wat extra korting bonnen in de doos, behalve voor koffievoordeel ook mymuesli, douglas, smartphonehoesjes.nl en hellofresh

 

Ik ga zo mijn pakketje ophalen. Ik had al het vermoeden dat die kopjes erg klein waren. Met de moderne Senseo kun je de hoeveelheid water en dus sterkte regelen maar die geavanceerde versie heb ik niet haha.

Let er trouwens op dat de glaasjes niet in de vaatwasser mogen.


Wat ik al verwachte, de glaasjes zijn veels te klein 130ml terwijl de originele Senseo kopjes 180 ml zijn, zonde.

Dat worden espressootjes :D


Reageer