Skip to main content
Beantwoord

2 adressen in MijnKPN account. Al contact over gehad met KPN maar helaas heeft niet geholpen

• August 20, 2025
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Er staat een adres in mijn KPN account. Diegene woont daar al zo'n 15 jaar niet meer. Facturen staan in mijn account met 0,00 euro.

Onlangs gebeld en het zou opgelost worden, Adres verwijderen en geen 0,00 euro facturen meer.

Zelf kom ik er helaas niet uit. Ja misschien helpt volgend jaar overstappen naar een andere provider. Als dat de oplossing is dan moet dat maar. Misschien kan er iemand helpen? Snap niet dat t na mijn gesprek van laatst niet opgelost is. Dat was namelijk wel beloofd.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Glasvezel1, omdat je jouw gegevens al in hebt gevuld in je profiel hier, heb ik even meegekeken en zie ik dat het email only abonnement dat nog actief stond, op 4 augustus op is gezegd. In de bevestigingsbrief van die opzegging, zie ik het volgende staan:

Datum beëindigen
We beëindigen E-mail Extra per 3 september 2025.

Bij het opzeggen van een abonnement, hanteren wij een wettelijk verplichte maand opzegtermijn, na 3 september zal dit abonnement dus volledig opgezegd zijn en zal je hem ook niet meer in je MijnKPN account zien staan 🙂

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hi ​@Glasvezel1, omdat je jouw gegevens al in hebt gevuld in je profiel hier, heb ik even meegekeken en zie ik dat het email only abonnement dat nog actief stond, op 4 augustus op is gezegd. In de bevestigingsbrief van die opzegging, zie ik het volgende staan:

Datum beëindigen
We beëindigen E-mail Extra per 3 september 2025.

Bij het opzeggen van een abonnement, hanteren wij een wettelijk verplichte maand opzegtermijn, na 3 september zal dit abonnement dus volledig opgezegd zijn en zal je hem ook niet meer in je MijnKPN account zien staan 🙂

• Auteur
  • Helper
  • August 25, 2025

Hallo,

Dank u wel voor dit bericht. Ik heb geen brief hierover gehad, dus ik wist t niet.

Bedankt !

😀

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 26, 2025

Fijn dat ik het voor je op heb kunnen helderen ​@Glasvezel1 😊