Skip to main content
Vraag

2staps verificatie in Mijn KPN app. Geen plek om de code in te voeren

• August 22, 2025
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd op advies van KPN, omdat hij niet goed werkte. Bij het inloggen wordt 2 staps verificatie genoemd, er wordt ook keurig een sms gezonden. Alleen ik zie in de app geen ruimte om die code in te vullen. Bij mijn KPN account online wel, maar niet in de app.

Ik kom dus na het invullen van mijn wachtwoord niet verder in de app.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ik heb hetzelfde probleem bij het installeren van de app op een nieuwe telefoon. Ik lees graag even mee.

• Nieuwkomer
  • August 24, 2025

Hier hetzelfde. Lijkt er op dat de 2- staps inlog module voor de app niet gemaakt is voor de telefoon. In donker modus werkt het helemaal niet. In normale modus alleen gebruikersnaam en ww in te vullen, maar er komt geen extra veld zichtbaar voor de 2- staps code.

Graag spoedige oplossing KPN...

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Inkive, ​@Danielle_12345 en ​@RuudjeV, welkom bij de KPN Community allemaal. 😄

Dit is een bekend probleem en we zijn druk bezig om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak. 
Ik heb dit topic op slot gezet zodat we alle informatie zoveel mogelijk op één plek hebben. 
In dit topic houden we jullie op de hoogte, daar zullen we het ook laten weten zodra dit opgelost is: