Skip to main content

Hoi, iemand bekend hoe je je emailadres van MijnKPN kan aanpassen?
Al tijden krijg ik de melding ‘service tijdelijk niet beschikbaar’.

Detail: ik wil mijn internet abo bij KNP opzeggen. (1MB /sec. updloaden is echt te weinig!) Daarbij verdwijnt ook mijn @telfort.nl adres, tenzij ik  EUR 7 / mnd betaal.  KPN is hier verreweg het duurste mee van alle providers. Dus ik ben langzaam al mijn accounts waarin ik @telfort.nl gebruik aan het omzetten naar een @gmail.com account.
Maar laat dat nu uitgerekend bij KPN zelf niet lukken!
Peter

 

Hallo @Peter R Leerdam 

 

Je probeert niet toevallig een adres met + teken erin te gebruiken want dan krijg je die rare melding, dat heb ik toevallig net geprobeerd, haal je het + teken weg dan pakt hij hem wel.


 tenzij ik  EUR 7 / mnd betaal.  KPN is hier verreweg het duurste mee van alle providers.

Hallo @Peter R Leerdam bij mijn weten is KPN de enigste consumentenprovider waar je tegen betaling een bestaand mailaccount kunt handhaven.

De kosten zijn relatief, je kunt 6 accounts met 10 aliassen per account aanhouden voor dat geld.

Bij alle andere consumentenproviders ben je na 6 maanden definitief je mailaccount kwijt.

Microsoft en Google noem ik geen provider, waar je je accounts  gratis lang aan kunt houden, mits je je accounts regelmatig gebruikt, anders worden ook die opgeheven, maar met dat gratis betaal je wel een hoge prijs aangaande je privacy.

Goedkoper is bijvoorbeeld een account aanhouden bij Strato bijvoorbeeld.

Succes.

 


Reageer