Skip to main content

Ben 4 april overgestapt van Telfort naar KPN en nu sinds 11 mei werkt mijn aansluiting. Echter als ik inlog op mijn KPN kan ik daar nog steeds niet wijzigen. Wil nl graag mijn rekening nummer wijzigen dit klopt namelijk niet.

Hoe lang duurt het normaal voordat al je gegevens daar terug te vinden zijn.

groet,

Frank

Hoi @Frank3523 ,

Het duurt vaak enkele werkdagen voordat jouw gegevens zichtbaar zijn in Mijn KPN. Het is zeker niet direct zichtbaar.

Maar inmiddels is het 15 mei. De kans is groot dat het nu wel werkt.

Heb je al jouw mobiele nummer toegevoegd aan jouw producten?

Want het toevoegen van jouw nummer is stap één.

 


Ik heb wel mobiel maar dat is zakelijk en loopt niet via de KPN.

Ik heb het hussel pakket ook zonder mobiel genomen.

 


OK, dan wordt het anders;

Heb je al jouw KPN-thuisabonnement al  toegevoegd aan jouw producten?

Want het toevoegen van dit abonnement is stap één.


Ja de hele handel heb ik gekoppeld en toegevoegd. En omdat mijn gegevens denk ik niet kloppen kan ik mijn sip wachtwoord ook niet uitlezen. Dus bellen gaat niet op dit moment. 

Die servicetool werkt namelijk ook niet.

Heel vreemd


Ik weet inmiddels wat meer. Er is een storing in Mijn KPN. 
 

Jij bent bij lange na niet de enigste die nu even niets kan doen in Mijn KPN. Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren. 


Nou dan wachten we maar af. Probeer het elke dag gewoon een keer dan zie ik wel wanneer het weer gaat werken.


Er is een storing in Mijn KPN. 

Wat voor een storing is er dan?

 


@wjb

De afgelopen dagen waren er best veel klanten die geen wijzigingen konden doorvoeren via Mijn KPN. Wellicht niet bij iedereen, maar  bv Dennis Schreve had hetzelfde. 
 

Telefonisch konden deze klanten dan alsnog geholpen worden met de door hun gewenste wijziging. 
 

Dennis meldde 5 uur geleden (midden in de nacht!) dat de storing bij hem nu verholpen is. 


Bij mij werkt het nog niet. Ook de sip gegevens opvragen gaat niet krijg nog steeds deze melding.

 


@Frank3523

Het handigste voor nu is dan om te bellen met 0800- 0402. Dan wordt je telefonisch geholpen door een medewerker.  Het kan ook via de LiveChat . Het kan eventueel ook via het forum, maar dan wordt om veel informatie gevraagd en het gaat langer duren. 

 

Indien je het via het forum wilt regelen: Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer, laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (en indien deze gewijzigd moet worden ook het gehele nieuwe bankrekeningnummer). Je kan dit kwijt onder de kopjes en de rest onder persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators!

En om welk product gaat het? Een mobiel abonnement of vaste diensten? 


Wordt het product wel getoond maar de details niet?

Heb je dan al geprobeerd om het product opnieuw te koppelen?


Dennis meldde 5 uur geleden (midden in de nacht!) dat de storing bij hem nu verholpen is. 

Bedoel je dit bericht van Dennis?

Dat is toch een heel ander probleem?


forum profiel had ik al direct gemaakt en gevuld. En ook heb ik het ontkoppeld en opnieuw gekoppeld maar maakt allemaal niks uit. 

Ik hoop dat een van de moderators er eens naar kan kijken.


Dennis meldde 5 uur geleden (midden in de nacht!) dat de storing bij hem nu verholpen is. 

Bedoel je dit bericht van Dennis?

Dat is toch een heel ander probleem?

Je hebt gelijk, het is inderdaad een ander probleem. 

Dan komt het misschien toch omdat Frank3523 net een nieuwe klant is, een andere reden kan ik ook niet verzinnen. 


Nou net contact gehad met KPN. Er schijnt iets niet goed gegaan te zijn met mijn telefoon nummer overzetten terwijl ik toch de overstapservice had gekozen.

Telfort had het nummer nog niet geporteerd oid. Bankrekening nummer heeft een medewerker gewijzigd.

Maar zelf kan ik nog steeds niets veranderen in MijnKPN.

Blijft vreemd. Gelukkig werkt internetten en TV kijken prima..


Maar zelf kan ik nog steeds niets veranderen in MijnKPN.

En heeft die medewerker van klantenservice dan ook intern een actie uitgezet om dit probleem verholpen te krijgen?

Heb je afgesproken hoe je daar terugkoppeling over zult ontvangen?

Kan iemand van het KPN Webcareteam zijn/haar licht hier eens over laten schijnen want ondertussen zit @Frank3523 wel zonder vaste telefonie?


Ze heeft contact gehad met het back office team. Die zouden voor wat betreft telefonie dit in orde gaan maken. De website gegevens kon ze ook niks aan doen. Ze heeft mij een email gestuurd hoe ik een account aan kan maken. Maar ja dat heb ik al. Ik hoop eigenlijk dat zodra telefonie gaat werken mijn gegevens binnen MijnKPN ook goed komen. 

En inderdaad ik heb al een week geen telefonie.


@Erik_,

Kan jij hier wat mee?


Er komt hier nog een moderator langs. Die kan wellicht wat meer gegevens inzien in de administratie van KPN. Ik verwacht dat de moderator hier vandaag nog mee bezig gaat.  

 

edit: Ik zie net dat wjb een moderator getagt heeft…..

 


Ha @Frank3523, welkom en excuses voor de late reactie! Ik zie dat de bestelling in z'n geheel nog niet opgeleverd is inderdaad. Als dat gebeurd is, dan kan je wijzigingen aanbrengen in MijnKPN en gebruik maken van de sip tool. Mijn collega heeft een ticket aangemaakt met de vraag wanneer jouw nummer geporteerd wordt. Hopelijk wordt het dan snel geregeld! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. 


Ha @Frank3523, welkom en excuses voor de late reactie! Ik zie dat de bestelling in z'n geheel nog niet opgeleverd is inderdaad. Als dat gebeurd is, dan kan je wijzigingen aanbrengen in MijnKPN en gebruik maken van de sip tool. Mijn collega heeft een ticket aangemaakt met de vraag wanneer jouw nummer geporteerd wordt. Hopelijk wordt het dan snel geregeld! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. 

Zo het is al geregeld zojuist ingelogd en al mijn gegevens staan er in.

Zelfs de SIP tool werkte meteen zelfs vanaf mijn eigen router.

Kan nu weer bellen :-)

Bedank voor de snelle aktie.


Kijk, wat een goed nieuws!Â