Skip to main content
Beantwoord

Abonnement toevoegen aan MijnKPN - abonnement niet zichtbaar

• March 31, 2026
  • 7 reacties
  • 16 keer bekeken

Ik heb voor mijn vriend een KPN-abonnement afgesloten. Hierbij heb ik mijn eigen emailadres gebruikt. Nu krijg ik mailtjes dat de factuur van hem klaarstaat en dat deze bekeken kan worden in MijnKPN. Ik ga dan naar MijnKPN, maar daar staat het er niet tussen. Als ik mobiel abonnement wil toevoegen, kom ik op het scherm terecht van de shop. Dit lijkt mij niet te kloppen. Hoe kan ik zijn facturen inzien? En bovendien, wil ik dat het emailadres aangepast wordt, zodat hij zelf kan inloggen op MijnKPN.

Beste antwoord door XS4-Arjan

Hallo ​@Rakhee , in Mijn KPN (de app) onder Producten zie je je producten staan. Klik op de blauwe knop “Voeg nieuw abonnement toe”, dan kan je kiezen om een abonnement te koppelen of om het aanbod te bekijken. Kies dan voor koppelen.

7 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 31, 2026

Hallo ​@Rakhee , in Mijn KPN (de app) onder Producten zie je je producten staan. Klik op de blauwe knop “Voeg nieuw abonnement toe”, dan kan je kiezen om een abonnement te koppelen of om het aanbod te bekijken. Kies dan voor koppelen.

• Auteur
  • Topper
  • March 31, 2026

Waar kan ik dat koppelen vinden? Ik zie alleen het aanbod

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 31, 2026

Producten - voeg nieuw abonnement toe:

En dan:

• Auteur
  • Topper
  • March 31, 2026

Ik snap het. Ik ga het proberen. Dank je. Kan ik dan ook daarna het emailadres wijzigen? Betekent dat dat mijn vriend een eigen MIJnKPN moet aanmaken (want die heeft hij niet)?

• Auteur
  • Topper
  • March 31, 2026

Gelukt met het koppelen. Nu eigenlijk weer ontkoppelen…..😏

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 31, 2026

Ik snap het. Ik ga het proberen. Dank je. Kan ik dan ook daarna het emailadres wijzigen? Betekent dat dat mijn vriend een eigen MIJnKPN moet aanmaken (want die heeft hij niet)?

Ja. Maar als hij het nummer koppelt, verdwijnt-ie weer bij jou. Als het goed is blijven de voordelen wel (want dat is op adres gebaseerd).

• Auteur
  • Topper
  • March 31, 2026

Dat is prima. Dank je!