Skip to main content
Vraag

Abonnement wijzigen lukt niet via MijnKPN

• January 11, 2026
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Linda Bervoets
Nieuwkomer

Ik ben momenteel op reis in Egypte en ik blijf waarschijnlijk veel langer dan verwacht buiten Europa (enkele maanden). Ik heb geen databundel buiten Europa en heb begrepen (helaas door ervaring) dat een kort moment mijn simkaart van kpn inschakelen heel duur kan zijn. Ik gebruik momenteel mijn Egyptische simkaart, maar wil mijn kpn abonnement aanhouden, maar wel graag naar het laagste abonnement zetten om kosten te besparen. Maar dit lukt op de één of andere manier niet via de app. Ik moet steeds opnieuw inloggen wanneer ik op abonnement wijzigen klik.

Hoe kan ik dit oplossen? Ik kan alleen bellen momenteel via WhatsApp, dus dat is ook geen optie. 

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

Linda Bervoets 

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Linda Bervoets, welkom op onze community! Lukt het wel via de webpagina? Wij zijn via whatsapp helaas niet bereikbaar.

Vanuit het buitenland zijn we telefonisch wel bereikbaar op 0031612001200

Om onbedoelde kosten te voorkomen kun je trouwens de roaminglimiet op €0 zetten trouwens:

Beschermingslimiet aanpassen

Wil je de beschermingslimiet verlagen naar 0 euro, dan kan dat: SMS bescherming aan naar 1266

Je zet hiermee de limiet op 0,- en je kunt dan dus geen gebruik maken van mobiel internet buiten de EU, totdat je de limiet zelf weer aan zet (bescherming uit naar 1266) of een voordelige Extra buitenlandbundel activeert. 

Â