Skip to main content
Antwoord

annulering gratis monteur hogesnelheidslijn

• May 17, 2021
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

ik wil graag een nieuwe afspraak in plannen voor mijn kantoor in leeuwarden

vr gr

Admin: E-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Jose_

Goedemorgen @Welvaart!

Als het om een zakelijk abonnement gaat, dan adviseer ik je inderdaad om een topic te starten op het zakelijk forum van KPN. Voor sneller contact kun je beter even bellen: contact met afdeling Zakelijk.

Gaat het om een consumenten abonnement? Dan kun je voor het inplannen van een afspraak het beste contact opnemen met onze klantenservice via 0800 0402 (gratis).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

wjb
Superuser
  • May 17, 2021

Wordt de hogesnelheidslijn dan helemaal van Amsterdam naar Leeuwarden doorgetrokken?

Kan je dan binnenkort met de TGV van Leeuwarden naar Parijs in drie uurtjes?

Dat wist ik niet. :wink:

Alle gekheid op een stokje.

Betreft het een zakelijke aansluiting want dan kan je dit beter melden op het zakelijk forum van KPN.

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 19, 2021

Goedemorgen @Welvaart!

Als het om een zakelijk abonnement gaat, dan adviseer ik je inderdaad om een topic te starten op het zakelijk forum van KPN. Voor sneller contact kun je beter even bellen: contact met afdeling Zakelijk.

Gaat het om een consumenten abonnement? Dan kun je voor het inplannen van een afspraak het beste contact opnemen met onze klantenservice via 0800 0402 (gratis).