Skip to main content

Goedemorgen,

Vraagje over automatisch delen, komt en ook een mogelijkheid om het uit te zetten?

Hallo @Numansdurper , dat kan al.

Een opdracht om automatisch MB’s te delen kan je aanzetten, wijzigen en uitzetten via de MijnKPN app. 

 


Mijn vrouw deelt met mij maar ik heb een nieuw nummer gekregen oude werkt niet meer en kan het bij mijn vrouw niet meer uitzetten. Kan niets meer doen.....


Hallo @Numansdurper 

De opdracht voor het automatisch delen van MB's kan uitgezet worden in de MijnKPN app. 

  • Inloggen in de MijnKPN app
  • Onder Mobiel selecteert zij een mobiel nummer, bijvoorbeeld haar eigen nummer 
  • Klik op MB's delen
  • Selecteer Automatisch
  • Daar staat dan de huidige ingestelde opdracht, deze opdracht klik je aan
  • Vervolgens kun je (onderaan) de opdracht opslaan of uitzetten

Laat je weten of het zo lukt om het automatisch delen met het oude nummer stop te zetten? Als het niet lukt, geef dan duidelijk aan bij welke stap het nu niet goed gaat en wat je precies ziet staan.


Hallo,

Ik kan bij haar niets aanklikken, er staat bovenaan dat het hele abonnement gedeeld word maar dat is niet zo. Kan nu ook niets meer delen.


Kun je een screenshot maken van wat je ziet? Wel de telefoonnummers afschermen, alsjeblieft.


Kan nergens op klikken of veranderen.


Ik zie het! Wil jij ook jouw gegevens invullen in jouw Forum profiel?

Op basis van jouw gegevens en de screenshot laat ik een achterliggende afdeling meekijken.
Graag de volgende gegevens:

  • Jouw volledige naam
  • Het oude en nieuwe mobiele nummer
  • Het telefoonnummer van jouw vrouw
  • Postcode en huisnummer

Alles wat je invult in de vakjes waar “Privé” achter staat, is alleen zichtbaar voor de KPN moderators. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Goedemiddag,

Heb alles ingevuld ...


Hartelijk dank! Ik heb gevraagd of er een collega van een achterliggende afdeling kan meekijken. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, laat ik het weten!


En ik heb een terugkoppeling: de opdracht voor automatisch delen is nu handmatig door mijn collega verwijderd. Jullie konden het niet zelf regelen doordat het telefoonnummer gewijzigd is 😕.
 

We gaan regelen dat klanten in de toekomst, ook in dit soort situaties, de opdracht voor automatisch delen kunnen wijzigen / uitzetten.

 


Goedenavond,

Super dat jullie dit geregeld hebben. Het is een toevallige situatie die misschien niet zoveel voor zal komen maar zo kunnen jullie toch toekomstige problemen voorkomen. 

Nogmaals bedankt en succes met het verder ontwikkelen van de software.


Wat een begripvolle reactie! 😊
Geen dank, hebben het graag gedaan! 


Goedemiddag,

Bij mij lukt het ook niet om automatisch MB delen te stoppen. Nummer is hier ook gewijzigd. Kunnen jullie dit voor mij verwijderen?

Alvast dank.


Hoi @Patrick8319. Ik zie dat je inmiddels ook contact met Webcare hebt. Mijn collega heeft de juiste stappen uitgezet. Het lijkt me goed om de uitkomst hiervan af te wachten.