Skip to main content
Vraag

Automatisch ontkoppelen van een KPN product

• December 11, 2025
  • 3 reacties
  • 11 keer bekeken

nadat ik mijn thuis abonnement heb toegevoegd/gekoppeld in de mijnkpn app en vervolgens zichtbaar is, wordt deze wat later automatisch weer ontkoppeld.

weet iemand wat dat kan zijn ?

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 11, 2025

Beste ​@gerrit versluys verander dan als 1e je toegangsgegevens zoals mailadres (indien mogelijk) en wachtwoord.

Als je een thuispakker en/of mobiel pakket aan je MijnKPN-account gekoppeld hebt, zou dat niet ‘automatisch’ weer ontkoppeld moeten kunnen worden.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • December 13, 2025

Hi ​@gerrit versluys en welkom bij de KPN Community. Het antwoord van JanD is ook wat ik zou adviseren. We ontkoppelen abonnementen niet automatisch, het wordt alleen ontkoppeld als je dit zelf doet, of als het abonnement aan een ander MijnKPN account gekoppeld wordt. 

Is het inmiddels gelukt om je wachtwoord te veranderen en is het sindsdien nog gebeurd? Ik ben benieuwd!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 13, 2025

Hallo ​@gerrit versluys ,

Heeft er iemand anders in jouw huishouden (bv jouw partner) ook een eigen MijnKPN-account?

Op het moment dat die persoon het thuisabonnement weer koppelt aan dat account, dan verdwijnt het automatisch bij jou. 

Kortom : Maar één persoon in jullie huishouden kan dat thuisabonnement beheren via MijnKPN. 

Mochten er meerdere mobiele abonnementen worden afgenomen bij KPN, dan kan wel iedereen zijn eigen mobiele abonnement beheren.