Skip to main content

Ik heb als particulier de KPN-app voor 2 mobiele nummers. Ook hebben wij (als particulier) thuis KPN Compleet.

En zakelijk: KPN EEN MKB

Nu is het zo dat al deze 4 abonnementen de 4 facturen op dezelfde (=1) emailadres binnenkomen, echter alleen KPN1MKB komt als factuur binnen en de andere 3 als email zonder factuur, maar moet door onszelf worden gedownload.

En bij dat downloaden zit het probleem: de KPN Compleet factuur lukt het downloaden niet. Het overzicht van waar het te downloaden is, is zeer onoverzichtelijk.

Er zijn 2 accounts aanwezig: particulier en zakelijk en alle facturen worden via de zakelijke (=1) bankrekening betaald.

Snappen jullie het nog? :-)

Is KPN ID particulier en MijnKPN zakelijk?

Wie o wie kan mij helpen hiermee?

Mvg,

CPT

En wat denk je… had Thuis KPN Compleet toegevoegd aan de KPN-app en daar kreeg ik een melding dat het niet lukt om dit abo toe te voegen en nu kijk ik via mn laptop en daar staat de benodigde factuur NÚ wel tussen! Pfff… dus bij deze al opgelost, maar het wordt er allemaal niet makkelijker op gemaakt!


@CPT goed om te horen dat het probleem zichzelf al heeft opgelost. Zoals ik het begrijp gebruik je hetzelfde e-mailadres voor beide producten. Klopt dat? Als dit zo is zou je een nieuw e-mailadres aan kunnen maken en daar een van de producten aan koppelen. Dan heb je 1 e-mailadres voor je particuliere MijnKPN en 1 e-mailadres voor je zakelijke. Mocht je dit op deze manier willen instellen en je loopt ergens tegenaan laat het dan hier weten. Dan kan ik je er verder mee helpen. 


Alles staat in de app nu dus alles opgelost en ander e-mailadres is niet nodig