Skip to main content
Antwoord

Ben pincode MijnKPN app vergeten, hoe kan ik nu inloggen?

• November 20, 2025
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste,

Ik ben mij  pincode vergeten van de MijnKPN app. Normaal gebruik ik mijn vingerafdruk maar door ziekte is deze niet te gebruiken.

Oplossingen die ik gezien heb, onderin aanlogscherm inloggen met KPNid, is niet meer zichtbaar. Alleen met een ander account.

Anders morgen maar eens bellen met 0800

Beste antwoord door bnh

Welkom ​@Ronaldvk97!

Het makkelijkste is om even je MijnKPN-app te verwijderen en opnieuw te installeren. Daarna kun je je account opnieuw koppelen en een nieuwe pincode aanmaken.

Mocht je hulp nodig hebben, dan kun je bij ons terecht of gebruikmaken van de klantenservice, maar ik denk dat het zo wel gaat lukken!

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

7 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 20, 2025

Welkom ​@Ronaldvk97!

Het makkelijkste is om even je MijnKPN-app te verwijderen en opnieuw te installeren. Daarna kun je je account opnieuw koppelen en een nieuwe pincode aanmaken.

Mocht je hulp nodig hebben, dan kun je bij ons terecht of gebruikmaken van de klantenservice, maar ik denk dat het zo wel gaat lukken!

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2025

@bnh Dank je voor het antwoord, ga ik doen vandaag.

Gisteren nog wel ingelogd met een 'ander account' en dan mijn kpn id gebruikt. Ging goed, daar pincode gewijzigd, alleen met die pincode kon ik niet inloggen. Lijkt dus echt een 'ander account' ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 21, 2025

Je bedoelt de toegangscode van 5 cijfers neem ik aan.

Als je die code bent vergeten is de app verwijderen en opnieuw downloaden en instellen voor zover ik kan vinden de enige methode. 

Inloggen met KPN ID kan natuurlijk ook.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 22, 2025

Goedemorgen ​@Ronaldvk97 , welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor jouw bericht :)

Dat is een vervelende maar leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt, Ik lees ook al enkele goede reacties en ik heb het antwoord van ​@bnh hier gemarkeerd als 'best answer'. Hopelijk heb je deze stappen inmiddels kunnen doorlopen en kun je weer gebruik maken van de MijnKPN App 🙏🏻Hoor graag wat de stand van zaken is en of ik hier wellicht nog iets voor je in kan betekenen! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 22, 2025

Ja, net gedaan en het werkt weer. Helemaal blij met het antwoord

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 22, 2025

Dat is fijn om te lezen ​@Ronaldvk97 en ook bedankt dat je dit hier nog eventjes hebt willen laten weten! 💪🏻

Dutchie61
Slimmerik
  • November 22, 2025

Verwijderen hoeft denk ik niet. Op Android kan je er voor kiezen om alle data te wissen, hierna zou je weer moeten kunnen inloggen en nieuwe pin aan kunnen maken.