Skip to main content

Blij met de Puzzels van KPN

• September 15, 2025
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Puzzels van KPN heb ik gevonden in Mijn KPN. Super, KPN!

En ging de Woordkraker proberen.

En het juiste woord kraakte ik. En ik zag nog iets in de puzzel. Even voor wie Woordkrakers niet kent. Groen is op de goede plaats en goede plek.

En ik zag een letter lichtgroen. Wel de goede letter maar niet op de goede plek, toch? Ik weet dat wel maar misschien weten andere klanten dat nog niet. En is dit door de ontwikkelaar van Mijn KPN geregeld?

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@ElsLobach. Wat leuk dat je de puzzels hebt ontdekt en de woordkraker hebt geprobeerd! Dankjewel voor je tip over de letter op de verkeerde plek, die nemen we graag mee. 😊

Wist je dat je op hun website nog meer online puzzels kunt maken? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 17, 2025

Hoi ​@ElsLobach. Wat leuk dat je de puzzels hebt ontdekt en de woordkraker hebt geprobeerd! Dankjewel voor je tip over de letter op de verkeerde plek, die nemen we graag mee. 😊

Wist je dat je op hun website nog meer online puzzels kunt maken? 

Wil ik inloggen. Waarom geen sms? Oh, sorry Odido. Mobiel netwerk geblokkeerd. Vliegtuigstand uit gedaan. He, he, sms met code gekregen. Is toch wel opletten die tweestaps verificatie. Ik ga kijken welke puzzels in de website van Denksport leuk zijn. Log ik mij opnieuw in met deze website. Weg tweestaps verificatie. Hoe kan dat?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 17, 2025

En ik ga mij niet bij Denksport registreren.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

De puzzels op deze pagina kun je maken zonder in te loggen. Wil je meer puzzels doen, dan heb je wel een account nodig. Maar het is helemaal jouw keuze. 

Veel plezier met de puzzels! 🧩

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 17, 2025

Liever met Mijn KPN. Als dan een puzzel niet werkt kan er uitgezocht worden of het door denksport of door Mijn KPN komt. Ik ga de Woordkraker proberen. Oplossing verklap ik niet.