Skip to main content

Er wordt me vandaag 1 film cadeau aangeboden van Pathé Thuis als ik de MijnKPN app installeer en activeer. Is allemaal gebeurd, maar cadeautje nergens te vinden. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?

Check deze pagina even @Jan en Ellis : https://www.kpn.com/voucher

Hi @Jan en Ellis, ben je er intussen uit gekomen met jouw Pathé voucher?

Zo niet, ook hier vind je meer informatie over de actie:

Als je je kadootje niet ziet in de MijnKPN app, dan kan je een paar dingen proberen. Als eerste: zorg ervoor dat je personalisatie aan hebt staan. Ga naar www.kpn.com/persoonlijkeextras en volg de stappen. Lukt het daarna toch niet, kijk dan op de voucher pagina en zie de veelgestelde vragen. Lukt het daar om jouw voucher aan te vragen? Kleine sidenote, als je eerder dit jaar van een soortgelijke actie gebruik hebt gemaakt, dan kan het inderdaad zijn dat je de actie niet ziet. 

Welke film ga je kijken? En we hebben een winactie: doe je ook mee? 😊

Pathe film Code is nergens te vinden, leuk zo een cadeau maar niet heus waarom moet het zo ingewikkeld?

Stuur gewoon een code want dit is vet irritant 

Hi en welkom @Aouragh Layla. Op deze manier kan je je vouchercode opvragen:

1. Download de MijnKPN app.

2. Vraag hier je code aan. Je gaat direct naar onze app. Let op: dit kan alleen als je de MijnKPN app hebt.

Check daarnaast ook even of je personalisatie aan hebt staan, zoals ik hierboven schreef:

...

Als je je kadootje niet ziet in de MijnKPN app, dan kan je een paar dingen proberen. Als eerste: zorg ervoor dat je personalisatie aan hebt staan. Ga naar www.kpn.com/persoonlijkeextras en volg de stappen. Lukt het daarna toch niet, kijk dan op de voucher pagina en zie de veelgestelde vragen. Lukt het daar om jouw voucher aan te vragen? Kleine sidenote, als je eerder dit jaar van een soortgelijke actie gebruik hebt gemaakt, dan kan het inderdaad zijn dat je de actie niet ziet. 
​​​​

Ik had hetzelfde probleem. Ook aanpassingen in privacy instellingen/meldingen etc werkte niet.

Toen besloten om de mijnkpn app op zowel Android telefoon als Apple IPad te verwijderen en opnieuw te installeren.

Daarna werkt het wel in mijn geval.

Dankjewel voor het delen van de tip @Edu2020! Fijn dat het daarna gelukt is met de vouchercode 😊 Heb je al een leuke film gekeken?

Dankjewel voor het delen van de tip @Edu2020! Fijn dat het daarna gelukt is met de vouchercode 😊 Heb je al een leuke film gekeken?

Pas vanmorgen is het gelukt met de voucher. We gaan nog over een leuke film nadenken maar we moeten wel snel beslissen (voucher geldig t/m 10 november).

Ik hoop dat jullie van 't weekend van een leuke film hebben genoten @Edu2020

Ik hoop dat jullie van 't weekend van een leuke film hebben genoten @Edu2020

Het lukte me in 1e instantie niet omdat ik via de Pathé app op de tv probeerde te kijken maar dan is de voucher code onbekend.

Gisteravond via de tv box: instellingen, films, huren met voucher ging het prima en hebben we gelachen om de Minions in “Despicable Me 4”. 

Despicable Me, altijd een goede keuze! 😍 Dank voor de extra feedback @Edu2020, we spelen het door ter verbetering voor een volgende keer. 

Reageer