Skip to main content
Beantwoord

Contactgegevens wijzigen voor de KPN Nieuwsbrief

• August 19, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Als ik op de webppagina van MijnKPN kijk, en vervolgens selecteer ik mijn profiel en daarna ‘mijn gegevens’ en daarna ‘privacy en personalisatie’ en vervolgens selecteer ik het huisje dan zie ik een overzicht met onder andere nieuwsbrief. Het email adres op deze pagina is foutief. Hoe kan ik dat aanpassen of resetten naar het standaard (inlog) email account. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@A-R-63, welkom bij onze community. 

Ik denk uiteraard graag mee. Voor de duidelijkheid, zie je bij Nieuwsbrief een ander e-mailadres dan waarmee je inlogt in Mijn KPN? 

Mocht je simpelweg je e-mailadres wijzigen, dan ga je naar Jouw Gegevens > Inloggegevens > Klik bovenaan op het e-mailadres > Vul daar een ander e-mailadres in en vink aan dat je daarop de Nieuwsbrief wilt ontvangen > Klik op Opslaan. 

Lukt het zo? 

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hi ​@A-R-63, welkom bij onze community. 

Ik denk uiteraard graag mee. Voor de duidelijkheid, zie je bij Nieuwsbrief een ander e-mailadres dan waarmee je inlogt in Mijn KPN? 

Mocht je simpelweg je e-mailadres wijzigen, dan ga je naar Jouw Gegevens > Inloggegevens > Klik bovenaan op het e-mailadres > Vul daar een ander e-mailadres in en vink aan dat je daarop de Nieuwsbrief wilt ontvangen > Klik op Opslaan. 

Lukt het zo? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 23, 2025

Is gelukt, dank U.