Skip to main content
Antwoord

De MijnKPN app geeft een foutmelding bij de optie "Mijn wifinetwerk" namelijk dat ik met het verkeerde netwerk ben verbonden

• November 5, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zie dat dit probleem al vaker is gemeld.

De grap is dat in de "Thuis” app het netwerk probleemloos wordt weergegeven, inclusief alle wifi punten en verbonden apparaten, maar de "Mijn KPN” app dus steeds deze melding geeft. Beetje schizofreen.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Janvanzichzelf, welkom op de KPN Community!

Het kan kloppen dat voor je jouw wifinetwerk nog niet vanuit de MijnKPN app kunt beheren. Dit kan namelijk alleen als jouw modem is overgezet op de nieuwe KPN Software. Als jouw modem nog de oude software heeft, dan werkt wifibeheer in de MijnKPN app niet, maar kan je nog wel de Thuis App gebruiken. Tot jouw modem over is op de nieuwe KPN Software, kan je de Thuis App blijven gebruiken. Als je de update eenmaal hebt gehad, kan je jouw wifinetwerk beheren vanuit de MijnKPN app. Nog even wachten, dus.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hallo ​@Janvanzichzelf, welkom op de KPN Community!

Het kan kloppen dat voor je jouw wifinetwerk nog niet vanuit de MijnKPN app kunt beheren. Dit kan namelijk alleen als jouw modem is overgezet op de nieuwe KPN Software. Als jouw modem nog de oude software heeft, dan werkt wifibeheer in de MijnKPN app niet, maar kan je nog wel de Thuis App gebruiken. Tot jouw modem over is op de nieuwe KPN Software, kan je de Thuis App blijven gebruiken. Als je de update eenmaal hebt gehad, kan je jouw wifinetwerk beheren vanuit de MijnKPN app. Nog even wachten, dus.