Skip to main content

Ik heb in MijnKPN mijn emailadres van mijn KPN-ID veranderd, maar krijg nog steeds mijn facturen op mijn oude emailadres. Kan KPN dit voor mij regelen (nl. facturen naar mijn nieuwe emailadres)?

Goedemiddag @Iko, als jij jouw profiel invult dan ga het alles aanpassen in onze administratie. 


Ik heb mijn klantnummer en emailadres in mijn profiel toegevoegd. Dat zou toch genoeg moeten zijn?


Dank voor het invullen @Iko. Met de ingevulde gegevens kan ik zeker uit de voeten. Overal in onze administratie staat nu het juiste e-mailadres. De factuur zal nu gaan naar het e-mailadres dat ook het KPN ID is. 


Beste Jeroen, bedankt voor de actie. Ik zie dat dit topic al meerdere keren is genoemd in het forum. Is het niet tijd om hier iets aan te doen (d.w.z. verkeerder emailadres bij factuur)? Ik zie het niet staan in geen van de hulpgebieden (faq, profiel, etc.). Als het factuuradres niet altijd gelijk veranderd met het veranderen van het KPN-ID, dan zou je dat na inloggen bij Mijn KPN apart moeten kunnen aanpassen. Of het moet gewoon altijd goed gaan. Niet zoals nu: niet altijd gelijk goed, maar geen mogelijkheid om dit zelf aan te passen. Blijft als contactmogelijkheid over: het forum. Lijkt me geen goed middel om dit herhalend verschijnsel te behandelen. Maar email wordt door KPN niet gewenst (begrijp ik uit andere berichten op internet).