Skip to main content
Antwoord

Error in MijnKPN app als ik naar Mijn wifibeheer ga

• October 20, 2025
  • 18 reacties
  • 203 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn KPN app heb ik geupdate met smartphone. En ben naar Mijn wifibeheer in MijnĀ  KPN gegaan.

En zag daarna deze melding.

Heeft niks met Odido netwerken te maken. Deze melding heeft niks met storingen van KPN te maken maar dat dit opnieuw alleen werkt als ik wifi van KPN in mijn huis gebruik? Bellen met KPN klantenservice wilde niet. Mogelijk veel storingen met KPN Mobiel waarvoor klanten bellen. Waardoor ik na de robot in een wachtrij belanden waarbij ik de oproep met KPN klantenservice na 8:40 minuten wachten de telefonische verbinding heb verbroken. En de hulp zoek op het Forum van KPN.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@ElsLobachĀ :)
Het probleem is inmiddels verholpen maar zo te lezen had je dat al ondervonden! Mocht je onverhoopt toch nog problemen ervaren, laat het ons dan vooral weer weten!

18 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 20, 2025

Balen dat Forum KPN geen filmpjes toestaat.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 20, 2025

Mijn wifibeheer is niet te openen in Mijn KPN. Deze foto ziet er raar uit maar als ik op Mijn wifibeheer tikte dan vloog het na een paar seconden weg het witte scherm om i het hoofdscherm te komen.

Ik ga nog wat anders proberen. Cachegeheugen gewist en Gegevens gewist bij Opslag van de Mijn KPN app. Zie ik opeens dit scherm.

Nu weer dit scherm om in te loggen.

Nu ben ik weer in dit scherm.

Nu de wifibeheer nog.Ā 

Helaas pindakaas. šŸ¤£šŸ‘ŽĀ  Open ik de Mijn KPN app weer zie ik dit weer helaas.

Ā 

Schiet niet op helaas.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@ElsLobach. Ik begrijp dat dit vervelend is. Je hebt al veel geprobeerd, dus het is balen dat Mijn Wifinetwerk nog steeds niet werkt in de app.

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Mijn Wifibeheer werkt alleen als je verbonden bent met je KPN-thuiswifi. Buiten je eigen wifi (bijvoorbeeld via mobiel internet of een andere wifi) werkt het onderdeel van de app niet. Het lijkt erop dat je wel verbonden bent met je eigen wifi, maar ik dacht dat ik dit toch even wilde noemen.

Goed dat je contact probeerde op te nemen met de klantenservice, jammer dat het daar zo druk was. Soms is het sneller om een terugbelafspraak te maken. Dan belt een collega je op een moment dat jou uitkomt, en hoef je niet in de wachtrij te wachten.

Ā 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 21, 2025

Hoi ​@ElsLobach. Ik begrijp dat dit vervelend is. Je hebt al veel geprobeerd, dus het is balen dat Mijn Wifinetwerk nog steeds niet werkt in de app.

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Mijn Wifibeheer werkt alleen als je verbonden bent met je KPN-thuiswifi. Buiten je eigen wifi (bijvoorbeeld via mobiel internet of een andere wifi) werkt het onderdeel van de app niet. Het lijkt erop dat je wel verbonden bent met je eigen wifi, maar ik dacht dat ik dit toch even wilde noemen.

Goed dat je contact probeerde op te nemen met de klantenservice, jammer dat het daar zo druk was. Soms is het sneller om een terugbelafspraak te maken. Dan belt een collega je op een moment dat jou uitkomt, en hoef je niet in de wachtrij te wachten.

Ā 

Bel ik met de klantenservice van KPN..En gaf aan de robot door, Mijn KPN, wifibeheer, ik wil een medewerker spreken. Geeft de robot aan, medewerker spreken dat kan. Domme robot. En ik zeg doodvermoeid terwijl ik dat niet ben, wifibeheer en ik wil een medewerker spreken. Domme lullo. Zo scheld ik maar eens de robot uit. En hoorde opeens, ik verbind u door met een medewerker. Nou ja, zeg. En nu ben ik in de wachtrij beland. Timer wat zendmasten Odido samen met Telefoon app van Samsung bijhouden in de smartphone A56 geeft nu 06: zoveel aan. Gaat erg snel de timer van het bellen. Stel dat ik nu de rode knop zou gebruiken dan zie ik in de Odido app hoelang ik voor niks en gratis wat onbeperkte minuten van Odido zijn heb gewacht. Muziek hoor ik en om de zoveel tijd OnzeĀ medewerkers zijn in gesprek.Ā 

En ik heb van de medewerker gehoord dat ze er niks aan kunnen doen. Dan maar blijven genieten want de modem werkt super en daardoor werken de ssrvers van andere bedrijven die wifi gebruiken of mobiel netwerk van Odido super goed!

Forum|alt.badge.img+7
  • October 21, 2025

Er zijn meer problemen gemeld betreft deze fout de afgelopen uren

Etc.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 21, 2025

Hi ​@Vikash van KPNĀ 

Er zijn al meer meldingen over het niet werken vanĀ Mijn wifinetwerk. Ik had dit vanmorgen al gemeld in ā€œHulp van...ā€. Het was je collega’s ookĀ opgevallen en de meldingen zijn doorgezet. Het product team is er al mee bezig. Het lijkt samen te hangen met update v6.35.2 van de MijnKPN app (maar alleen op Android).

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 21, 2025

Ā 

Log ik in. Waar is het smsje toch? O ja, stom. Smartphone S21 FE blijft ook een computer. Snel naar de smartphone A56 gerend in mijn huis. O ja, daar is de code. Ingelogd wat gelukt is. En ik ben nu niet de enige. Want deze klant heeft ook gereageerd en deze klant RBxx ook. Maar op die klanten reageer ik niet. Want ik geniet ervan dat de modem mij helpt en ga niet struikelen over de wifibeheer. Anders ga ik te veel schermtijd met Mijn KPN gebruiken. Chrome staat foto's posten niet toe. Dan maar KPN Forum opnieuw gebruiken met Internet app van Samsung in de smartphone S21FE. Sms van KPN in smartphone A56 verwijderd in Google berichten. Komt weer een sms van KPN in Google Berichten en smartphone A56. Yes! Samsung Internet app wat webbrowser is en server Forum KPN helpen mij. Voor 18:00 uur heeft de batterij van de smartphone A56 geen schermtijd van de Mijn KPN app gemeten. Gelukkig maar.Ā 

Ik ganu weg op het Forum van KPN met Chrome. Mijn KPN in smartphone S21 FE geinstalleerd. Ingelogd en sms code kreeg ik weer in smartphone A56. Op wifibeheer in Mijn KPN met smartphone S21 FE getikt. Zag ik deze code waar ik een schermafbeelding van maakte. Scherm verdween weer. Nog een keer op wifibeheer getikt. Dezelfde code weer en klapte weer terug naar het hoofdscherm.Ā 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 21, 2025

Hier moest ik zojuist wachtwoord van mijn V12 modem invoeren binnen de app en nu werkt het wel.

Versie 6.35.2

Ā 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 21, 2025

Ā 

Ik heb nu iets gevonden met wifibeheer in Mijn KPN app.

Oeps!

Dit ga ik niet doen. Terug gegaan naar het hoofdscherm en veegde Mijn KPN uit multiwindow van de smartphone A56.

Ā 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 21, 2025

Ā 

Ik heb nu iets gevonden met wifibeheer in Mijn KPN app.

Oeps!

Dit ga ik niet doen. Terug gegaan naar het hoofdscherm en veegde Mijn KPN uit multiwindow van de smartphone A56.

Ā 

Hier was het wel de oplossing , want hier werkt het weer

Leen59
Wijsgeer
  • October 21, 2025

Zonder het admin wachtwoord in te vullen kun je jouw netwerk niet beheren, dus gewoon invullen (staat op de sticker op het modem).

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 21, 2025

Zonder het admin wachtwoord in te vullen kun je jouw netwerk niet beheren, dus gewoon invullen (staat op de sticker op het modem).

Humm tenzij je het wachtwoord veranderd hebt, dan dat wachtwoord opgeven!!

Leen59
Wijsgeer
  • October 21, 2025

Uiteraard…

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 21, 2025

Ā 

Gelukt!Ā 

En nu ga ik opnieuw inloggen in Mijn KPN en proberen wifibeheer te openen zonder qr code te scannen.Ā 

Want dan blijft de modem zo staan in mijn huis. Yes! Jippie! Wauw! Tabee bellen met klantenservice van KPN. šŸ‘Ž Hoezo medewerkers, medewerksters konden er niks mee. Kijk naar de reactie van de klant ivo46. Voor mij is de vraag waarmee ik de topic begon opgelost. Nu nog wachten tot het beantwoord is gemarkeerd.Ā 

Leen59
Wijsgeer
  • October 21, 2025

Je moet zelf het beste antwoord markeren, maar fijn dat het gelukt is!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 21, 2025

Verwijderd

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Goedemorgen ​@ElsLobachĀ :)
Het probleem is inmiddels verholpen maar zo te lezen had je dat al ondervonden! Mocht je onverhoopt toch nog problemen ervaren, laat het ons dan vooral weer weten!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 20, 2025

Ā 

Ik mag weer Mijn KPN gaan updaten. Moet ik dan weer de modem daarna draaien om met camera van smartphone A56 en achterkant van de modem de qr code te kunnen gebruiken? Ik ga Mijn KPN updaten en verder er nog niks mee doen.

Bij Mijn KPN in Google Play store van de smartphone A56 en Apps en apparaat beheren en Beheren, Dit apparaat staat bij Mijn KPN, zojuist geüpdated.

Ā