Waar kan ik de facturen van Vast Bellen vinden ? Voorheen zag ik ze op Mijn KPN maar nu niet meer. Ik kan ze ook niet koppelen m.b.v. mijn rekeningnummer.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hoi
Wat vreemd dat je de facturen niet meer in MijnKPN ziet staan. Je hebt het abonnement wel gekoppeld aan je account?
HoiÂ
Ik weet niet beter dan dat PSTN vast bellen een volledig gescheiden systeem is, wat ook niet te koppelen is met MijnKPN. Er is alleen een online link, waar je kan kon kiezen voor factuur via mail of via de post. https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/factuur-instellingen.htm Nu kan je dat alleen nog telefonisch doorgeven.
Jammer
Haha nee inderdaad, helaas
Bedankt voor de reacties maar het probleem zelf is niet opgelost. Bij koppelen kan ik alleen kiezen voor mobiel en thuis en bij thuis kan ik alleen mijn internet-abonnement koppelen. Mijn Vast bellen komt niet mee. Het lijkt wel of dat er niet meer bij hoort. Vroeger kon ik mijn facturen van Vast bellen bekijken en ook het overzicht van de telefoongesprekken. Â
Zaak is opgelost. Mijn vast bellen-abonnement is nog analoog en na de ombouw van Mijn KPN konden analoge verbindingen niet worden meegenomen. Daarom staat het abonnement ook niet vermeld bij Thuis.
Ik ga nu dit analoge abonnement omzetten naar digitaal en integreren in mijn internet-abonnement. Dan wordt het internet-abonnement uitgebreid met vast bellen. E.e.a. houdt in dat straks alles sneller gaat en ook veel goedkoper. Is dus een win-win-situatie.
Met dank aan de medewerker van de service desk die op de hoogte was van het vast bellen- abonnement.
 Â
Bedankt voor de terugkoppelingÂ
Dat is zeker een win-win situatie. Analoog (PSTN) bellen is niet goedkoop en het analoge signaal samen met de splitter beperkt de bandbreedte voor het internet xDSL signaal ook nog eens flink.
Goed om te lezen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.