Skip to main content
Antwoord

Foutmelding bij het inloggen in MijnKPN

• October 30, 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Macey Tankink
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik krijg bij het inloggen steeds een fout melding hoe kan dit?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Macey Tankink. Welkom op de KPN Community! Lastig dat je problemen hebt met het inloggen op MijnKPN. 

Ik weet nog niet wat er fout gaat, want je hebt nog niet veel informatie gegeven. Gaat het om inloggen op de MijnKPN app op je telefoon of tablet? Of gaat het om inloggen in MijnKPN in de webbrowser op je laptop/computer? 

Als het gaat om de app, log je dan in met je vingerafdruk of met een pincode? Lukt dat wel en krijg je daarna een foutmelding? En welke foutmelding krijg je precies? Nou ja, dit zijn eerst wel voldoende vragen denk ik. Hopelijk kun je die beantwoorden. Dan kunnen we weer even verder kijken. 

Het zou ook mooi zijn dat je een screenshot plaatst van de foutmelding. Dat maakt meestal wel veel duidelijk. 

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Hoi ​@Macey Tankink. Welkom op de KPN Community! Lastig dat je problemen hebt met het inloggen op MijnKPN. 

Ik weet nog niet wat er fout gaat, want je hebt nog niet veel informatie gegeven. Gaat het om inloggen op de MijnKPN app op je telefoon of tablet? Of gaat het om inloggen in MijnKPN in de webbrowser op je laptop/computer? 

Als het gaat om de app, log je dan in met je vingerafdruk of met een pincode? Lukt dat wel en krijg je daarna een foutmelding? En welke foutmelding krijg je precies? Nou ja, dit zijn eerst wel voldoende vragen denk ik. Hopelijk kun je die beantwoorden. Dan kunnen we weer even verder kijken. 

Het zou ook mooi zijn dat je een screenshot plaatst van de foutmelding. Dat maakt meestal wel veel duidelijk.Â