Skip to main content
Antwoord

Gedetailleerde facturen van 2018

• February 19, 2019
  • 2 reacties
  • 171 keer bekeken

Beste, ik heb facturen nodig vanaf maart 2018, tot op vandaag 19 feb 2019. Gedetailleerd. Is dit mogelijk?

Mvg,

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Marina_

Goedemiddag @J.d.j, De facturen van 2018 kan ik je mailen. Helaas kan ik ze niet meer mailen met specificaties 😞 Bijlagen waarin specificaties staan mogen we i.v.m. de wet op de privacy maximaal 6 maanden bewaren. De facturen waarvan je de specificaties nog wel kunt bekijken, kun je het beste opslaan voor het geval je de specificaties nog eens nodig hebt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2019
Goedemiddag @J.d.j, De facturen van 2018 kan ik je mailen. Helaas kan ik ze niet meer mailen met specificaties 😞 Bijlagen waarin specificaties staan mogen we i.v.m. de wet op de privacy maximaal 6 maanden bewaren. De facturen waarvan je de specificaties nog wel kunt bekijken, kun je het beste opslaan voor het geval je de specificaties nog eens nodig hebt.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • February 23, 2019
Hoi @J.d.j, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!