Skip to main content
Antwoord

Geen SMS bij tweestapsverificatie, veld voor telefoonnummer is ook leeg

• November 11, 2025
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kan niet meer inloggen op MijnKPN. Door de verplichte tweestapsverificatie loop ik vast: ik ontvang geen sms, omdat mijn telefoonnummer niet gekoppeld is aan mijn KPN-account.

Bij de sms-controle van de tweestapsverificatie zie ik ook dat het veld voor het telefoonnummer leeg is. De enige manier om dit te updaten is via MijnKPN, maar daar kan ik dus niet op inloggen — zo ontstaat een eindeloze lus.

P.S. Het probleem ligt niet aan mijn sms-berichten of spamfilter; dat heb ik al grondig gecontroleerd.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@yohannus!

Niet handig dat je er door de tweestapsverificatie niet uit komt. Die is er uit veiligheid, maar je wilt natuurlijk wel kunnen inloggen! Onze klantenservice kan je hiermee helpen: telefonisch kan de juiste verificatie gedaan worden en kan een van mijn collega's het telefoonnummer voor je nakijken en aanpassen in de gegevens. Als je een belafspraak maakt, wordt je teruggebeld wanneer het jou uit komt om je hiermee te helpen.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@yohannus!

Niet handig dat je er door de tweestapsverificatie niet uit komt. Die is er uit veiligheid, maar je wilt natuurlijk wel kunnen inloggen! Onze klantenservice kan je hiermee helpen: telefonisch kan de juiste verificatie gedaan worden en kan een van mijn collega's het telefoonnummer voor je nakijken en aanpassen in de gegevens. Als je een belafspraak maakt, wordt je teruggebeld wanneer het jou uit komt om je hiermee te helpen.