Skip to main content
Beantwoord

Google One abonnement gekoppeld aan KPN terwijl ik geen klant meer ben

• April 12, 2026
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Hallo,

Ik loop tegen een probleem aan met mijn Google-account.
Mijn Google One abonnement wordt volgens Google beheerd door KPN, maar ik ben sinds oktober 2025 geen klant meer bij KPN.
In mijn Google Payments staat geen actief abonnement en ik kan het ook nergens opzeggen. Google geeft aan dat alleen KPN deze koppeling kan verwijderen.
Ik kan nog wel inloggen in MijnKPN, maar zodra ik iets probeer te openen (zoals abonnementen), word ik automatisch uitgelogd.Het lijkt erop dat er nog een oude of foutieve koppeling met Google One aan mijn KPN-account hangt.

Zou iemand kunnen controleren of er nog een Google One/partnerkoppeling op mijn account staat en deze verwijderen, evenals eventuele andere koppelingen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@MSDK ,

Dat kan alleen de klantenservice voor jou regelen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 13, 2026

Hallo ​@MSDK ,

Dat kan alleen de klantenservice voor jou regelen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@MSDK​​, welkom op onze community! Via de community kan ik dit helaas niet inzien of aanpassen zoals Noordzee al noemt. Wanneer heb je ongeveer opgezegd? Dit zou automatisch opgezegd moeten worden namelijk. Als het langer dan een maand geleden is gaat er wellicht iets niet helemaal goed. In dat geval is het inderdaad het handigst even een belafspraak te maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 14, 2026

Hi ​@Noordzee & ​@Thomas van KPN, inmiddels is het rechtgetrokken en afgehandeld. Bedankt voor jullie moeite!