Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik het mailadres van mijn Forumaccount aanpassen? Ik heb nu twee profielen

• May 8, 2025
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo, Twee jaar geleden maakte ik een account aan voor de community. Dit deed ik met mijn gmail adres. Een poos geleden heb ik mijn KPN Id gewijzigd en als ik nu met het nieuwe adres inlog, krijg ik ook een nieuw profiel. Op het profiel van mijn gmail adres krijg ik meldingen over product updates, maar die wil ik overzetten. Hoe kan ik dit regelen? Alvast bedankt.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Markos1980, welkom hier met je nieuwe profiel. 

Het makkelijkste is om het oude profiel te laten verwijderen door ons, dan kun je je simpelweg abonneren op de product updates met je nieuwe account. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vergeet niet je oude gebruikersnaam en e-mailadres in te vullen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 9, 2025

Hi ​@Markos1980, welkom hier met je nieuwe profiel. 

Het makkelijkste is om het oude profiel te laten verwijderen door ons, dan kun je je simpelweg abonneren op de product updates met je nieuwe account. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vergeet niet je oude gebruikersnaam en e-mailadres in te vullen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2025

Hallo Alex, Mijn profiel is aangevult. Alvast hartelijk dank.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hallo Alex, Mijn profiel is aangevult. Alvast hartelijk dank.

Bij deze gedaan.Â