Uw collega antwoordde via de chat:
'ik heb navraag gedaan bij de technische dienst en het antwoord verklaard onze onwetendheid. er wordt officieel geen ondersteuning meer aan geboden, mijn collega heeft alsnog even de optie geactiveerd en op zich zou je nu moeten kunnen inloggen!'.:
En daarna:
'Heb je het e-mailadres van KPN gevonden? Log dan in op jouw Homepage-omgeving via cscmail.kpnmail.nl en klik na inloggen op Eigen Homepage'.
Helaas lukte dit ook niet. Ik heb de gebruikersnaam en het wachtwoord gebruikt dat ik ook gebruik voor inloggen bij MijnKPN. U collega adviseerde uiteindelijk om contact met het Forum op te nemen.
Ik hoop dat u mij kunt helpen.
GoedemiddagÂ
Het adres van je Homepage is http://home.kpn.nl/gebruikersnaam. Je kan d.m.v. een ftp-programma toegang krijgen tot deze ftp-server. Hier voer je het ftp-serveradres (ftp://home.kpn.nl poort 21) in, in combinatie met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dit is hetzelfde als je gebruikersnaam en wachtwoord van het e-mail adres. KPN geeft jou de ruimte op een eigen homepage te uploaden. We helpen je niet met het maken van je website.
Zou je je naam, postcode en huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik zal bekijken of de mogelijkheid om een homepage aan te maken voor jou is geactiveerd.
Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.