Skip to main content
Antwoord

Hoe koppel ik een abonnement aan MijnKPN account?

• September 1, 2025
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Goede avond,

Ik ben voor mijn man bezig om een kpn account aan te maken, alleen krijg ik zijn abbonementen niet zichtbaar in de app. Kan ik zijn klantnummer op de een of andere manier toevoegen, en zijn dan ook al zijn abbonementen zichtbaar in de app?

Groetjes,

Bianca 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Bianca92, goed dat je hier op de community even aan de bel trekt, omdat je er niet helemaal uit komt!

Ik zie dat JanD je al uit heeft gelegd dat je abonnementen kunt toevoegen en ik hoop dat het je inmiddels gelukt is. Mocht dat nog niet het geval zijn, dan wil ik je aanraden om het volgende artikel te bekijken:

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 2, 2025

Beste ​@Bianca92 als je een KPN ID hebt aangemaakt, log je daar op in en klik je op product toevoegen.

Als het product reeds eerder gekoppeld was aan een ander account, moet die eerst ontkoppeld worden door op vergeten te klikken.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2025

Hi ​@Bianca92, goed dat je hier op de community even aan de bel trekt, omdat je er niet helemaal uit komt!

Ik zie dat JanD je al uit heeft gelegd dat je abonnementen kunt toevoegen en ik hoop dat het je inmiddels gelukt is. Mocht dat nog niet het geval zijn, dan wil ik je aanraden om het volgende artikel te bekijken:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2025

Dankjullie wel voor jullie antwoorden. Ik kom niet verder dan de 10 cijfers van je bankrekening toevoegen bij thuis abbonement koppelen. Hij geeft dan aan, dat het nummer niet bekend is, terwijl daar wel de rekeningen van worden afgeschreven.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 5, 2025

Jammer dat het nog steeds niet lukt ​@Bianca92 😕 je hebt het over de laatste 10 cijfers, maar er wordt gevraagd om de laatste 3 cijfers, gaat het daar misschien mis doordat je te veel cijfers invoert?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 5, 2025

Via de telefoon geeft hij aan 10 cijfers. Ik heb ook de laatste 3 geprobeerd, maar ook die pakt hij niet.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 5, 2025

Hmm, vreemd dit ​@Bianca92. Het thuis abonnement is echt niet al gekoppeld aan een andere MijnKPN account? Als dat wel zo is, zal hij daar eerst ontkoppeld moeten worden. Een abonnement kan maar aan 1 MijnKPN account gekoppeld zijn.
Lukt het wel om zijn mobiele abonnement toe te voegen?

Mocht het allemaal echt niet lukken, dan wil ik je aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er ‘live’ met je meegekeken kan worden. Dit kan online via  FacebookenX, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!