Skip to main content
Vraag

Hoe raak ik de melding om mijn naam te laten zien in de MijnKPN kwijt?

• February 19, 2026
  • 10 reacties
  • 175 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Telkens als ik de MijnKPN app open krijg ik dat schermpje te zien. Ik heb het al een paar keer aangeklikt in de hoop dat het niet terugkeert, maar het blijft maar verschijnen.

Vandaar mijn vraag: Hoe krijg ik het scherm "Liever een naam zien in plaats van een mobiel nummer? Dat kan!" weg?

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 19, 2026

Hallo ​@JRe ,

Je krijgt dat weg door bv jouw naam in te vullen op de plek die je ziet na het klikken op die melding. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 19, 2026

@Noordzee Bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd, maar helaas het schermpje komt nog steeds naar voren, ook nadat ik de app een keer had verwijderd.

Misschien gaat het vanzelf over, de gezichtsherkenning werkte onlangs een tijdje ook niet en kwam onverwacht weer terug.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 20, 2026

Hi ​@JRe, goed dat je dit meldt. Ik heb dit hier ook bij mezelf ingesteld, ik zie nu mijn naam ook en ook nog steeds die melding. Ik pak dit op en zet het hoor. 

Ik hou je op de hoogte. 
@Noordzee, is die melding bij jou weg als je je naam hebt ingesteld op je iPhone?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 20, 2026

Er is toch geen enkel bezwaar je naam in je app te zien. 

NB als je de enige gebruiker bent en je hebt die functie aan staan maar niet je eigen nummer in je contacten dan staat er in de app alsnog alleen je nummer 😉

En heb je geen last meer van de pop up. Want die is anders wel hardnekkig inderdaad. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • February 20, 2026

Er is toch geen enkel bezwaar je naam in je app te zien. 

NB als je de enige gebruiker bent en je hebt die functie aan staan maar niet je eigen nummer in je contacten dan staat er in de app alsnog alleen je nummer 😉

En heb je geen last meer van de pop up. Want die is anders wel hardnekkig inderdaad. 

Zoals je leest komt die melding ook als je je naam er neer gezet hebt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 20, 2026

Hi ​​

@Noordzee, is die melding bij jou weg als je je naam hebt ingesteld op je iPhone?

Ik heb er geen last van, want ik ben geen klant wat betreft mijn mobiele telefoon. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • February 20, 2026

Hier nu geen melding meer na het invullen van mijn naam.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 20, 2026

Ik had die melding al meteen niet meer na toestaan. Toen stond er nog steeds alleen m'n telefoonnummer, maar heb wel m'n eigen nummer als contact toegevoegd inclusief foto.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 21, 2026

Dank allen voor alle informatie, goed om te weten en neem ik ook mee. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 23, 2026

Hi iedereen, ik heb dit nagevraagd en het hoort niet zo te gaan. Het is een bug. Ik heb hier een melding voor aangemaakt om het zo snel mogelijk op te lossen. 

Ook in dit topic: dank jullie wel voor het melden!