Skip to main content
Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer in de MIJN KPN app?

• June 3, 2026
  • 7 reacties
  • 80 keer bekeken

Goedenavond, 

Ik zou graag het rekeningnummer willen wijzigen waarmee ik TV en Internet betaal. Echter krijg ik enkel de optie om 1 x € 0,01 te betalen, maar echt nergens om de betaalgegevens aan te passen. Bedankt alvast voor de input allemaal. 

Fijne avond! 

Leslie

Beste antwoord door RBxx

@Leslie1993 Heb je zoals gevraagd de cent betaald via iDEAL vanaf die nieuwe rekening? KPN gaat daarmee controleren of jij de houder bent van die rekening. Zo ja, dan zal de incasso vanaf de volgende factuur van die rekening worden afgeschreven. 

7 reacties

• Topper
  • June 3, 2026

Als je die cent betaald met de nieuwe bankrekening dan zou het toch goed moet komen? Dat staat er ook bij toch...wordt automatisch ingestelds als het nieuwe enz..

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 3, 2026

Als je die cent betaald met de nieuwe bankrekening dan zou het toch goed moet komen? Dat staat er ook bij toch...wordt automatisch ingestelds als het nieuwe enz..

Dat is het ding dus, ik kan alvorens ik deze pagina bezoek nergens mijn rekeningnummer wijzigen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 3, 2026

Dat is het ding dus, ik kan alvorens ik deze pagina bezoek nergens mijn rekeningnummer wijzigen.

Maar dat hoef je zelf dus niet te doen. Want dat gebeurt automatisch na de betaling van die cent.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 3, 2026

@Leslie1993 Heb je zoals gevraagd de cent betaald via iDEAL vanaf die nieuwe rekening? KPN gaat daarmee controleren of jij de houder bent van die rekening. Zo ja, dan zal de incasso vanaf de volgende factuur van die rekening worden afgeschreven. 

• Topper
  • June 3, 2026

Die gegevens komen  naar voren als je dus via Ideal die cent heb betaald via die nieuwe rekening. Neem aan wanneer je op Doorgaan klikt dat je in je bankpakket terecht komt je kiest daar die nieuwe bankrekening en betaald die 1 cent.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 3, 2026

Zucht.. ik zat zelf dus te kloten omdat mijn telefoon mij automatisch naar mijn Rabo verwijst met het reeds bekende rekeningnummer. Is inmiddels opgelost! Toch bedankt allemaal!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Leslie1993, als je telefoon je een beetje tegenwerkt snap ik wel dat dit proces niet helemaal soepel verloopt 😬 Gelukkig heb je het toch voor elkaar gekregen, top! 💪🏼