Skip to main content
Antwoord

Ik heb een probleem bij het aanmaken van een huishouden en daardoor loop ik combi voordeel mis

• September 8, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Het probleem is bekend, al geruime tijd, zowel online op website als ook in de app

Hoe nu verder want als klant moet je alles zelf invullen en koppelen om eventueel korting of voordeel te krijgen ... slim maar niet altijd klantvriendelijk en als het dan niet werkt lijkt het er meer op dat jullie daar dan ook geen haast mee maken ... 🤔

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Liesveld-Quessada. Welkom op de KPN Community! Je hebt gelijk dat het wel een beetje vervelend is dat je zelf niet nummers of abonnementen kunt toevoegen aan je huishouden. Krijg je dan een foutmelding te zien als je kiest voor Thuis of Mobiel? Heb je daar een screenshot van? Dan kan ik dat nog intern delen. 

Voor nu kun je het beste een terugbelafspraak maken, zodat een telefonische collega je huishouden in orde kan maken. Dat is dan zo gepiept. Maak rechts onderin een terugbelafspraak met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2025

Hoi ​@Liesveld-Quessada. Welkom op de KPN Community! Je hebt gelijk dat het wel een beetje vervelend is dat je zelf niet nummers of abonnementen kunt toevoegen aan je huishouden. Krijg je dan een foutmelding te zien als je kiest voor Thuis of Mobiel? Heb je daar een screenshot van? Dan kan ik dat nog intern delen. 

Voor nu kun je het beste een terugbelafspraak maken, zodat een telefonische collega je huishouden in orde kan maken. Dat is dan zo gepiept. Maak rechts onderin een terugbelafspraak met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Ook bedankt voor terugkoppeling en ik ga daarmee verder. Lees gerust het forum en ook internet want is het al zeer lang en bekend probleem ... misschien een idee

Ik red mij nu verder ... thnxs

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 12, 2025

Ik weet dat anderen het ook hebben gemeld en we hebben het toen ook al aangekaart. Het kan echter geen kwaad om het weer opnieuw onder de aandacht te brengen met een screenshot erbij. Maar ik snap het als je daar geen trek in hebt en dat is ook helemaal niet erg :)

Hopelijk is het al gelukt via de telefonische collega's!