Skip to main content
Vraag

Ik kan niet meer inloggen in de TV app op mijn iPad en nieuwe telefoon

• December 1, 2025
  • 17 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb een nieuwe ipad en een nieuwe telefoon maar kan niet meer inloggen in bv de tvapp terwijl de inloggevens correct zijn.

17 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 1, 2025

Welkom ​@Tiney!

Welke foutmelding krijg je precies en heb je beide manieren al geprobeerd? Je kunt inloggen met je mijnKPN-id of met je abonnementsnummer en pincode, die je kunt terugvinden in je mijnKPN.

Meer info: https://www.kpn.com/service/ugs/tv-pincode

• Auteur
  • Topper
  • December 1, 2025

er wordt aangegeven dat mijn emailadres niet bekend is of dat het onjuiste gegevens zijn. Ik heb met pincode geprobeerd en met id

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 1, 2025

Heb je via de opgegeven link geprobeerd je pincode te resetten en daarna met je abonnementsnummer in te loggen? 
https://www.kpn.com/service/ugs/tv-pincode

• Auteur
  • Topper
  • December 1, 2025

Ik kan ook niet met mijn emailadres en wachtwoord inloggen. De pincode is ook verbonden met mijn tv en die doet het wel. Alleen op ipad en iphone niet. Als ik de pincode ga veranderen moet ik dat natuurlijk ook op de tv veranderen. Vind dit vreemd, op mijn oude ipad deed de tvapp het altijd goed. Sinds de tvapp is veranderd kan ik niet meer inloggen.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 1, 2025

Dan moet u eerst uw wachtwoord van mijnKPN resetten, daarna moet u weer kunnen inloggen.

https://inloggen.kpn.com/wachtwoord/vergeten

• Auteur
  • Topper
  • December 1, 2025

En omdat ook niet met mijn emailadres en wachtwoord kan inloggen denk ik niet dat als ik de pincode ga veranderen het opeens wel kan.

• Auteur
  • Topper
  • December 1, 2025

Dat heb ik geprobeerd mijn wachtwoord te resetten maar dan wordt aangegeven het emailadres is niet bekend.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 1, 2025

Dat zou betekenen dat je account is opgeheven, wat natuurlijk heel vreemd is. En het rare is dat u wel op het forum bent ingelogd. Is dat met hetzelfde adres of met een ander ​@Tiney ?

• Auteur
  • Topper
  • December 1, 2025

Ik heb mijn wachtwoord nu wel kunnen wijzigen. Maar als ik dat in de tvapp invul wordt nog steeds aangegeven de combinatie klopt niet

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 1, 2025

U kunt de app volledig afsluiten en het daarna opnieuw proberen. Of kopieer uw abonnementsnummer van de MijnKPN site en plak het in de app met de pincode.

• Auteur
  • Topper
  • December 1, 2025

ik heb het abbonnementsnummer gekopieerd en de pincode maar ook dat helpt niet.

Heb nu ook weer opnieuw het wachtwoord ingevuld maar het wil echt niet, Het lukt wel in mijnkpnapp maar niet in de tvapp

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 1, 2025

U kunt nog eens proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als dat niet lukt, kan ik u helaas niet verder helpen. Mocht het niemand hier lukken, dan blijft alleen over om de klantenservice te bellen of langs een lokale KPN winkel te gaan voor ondersteuning.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

• Auteur
  • Topper
  • December 1, 2025

het ligt dus aan de tvapp van kpn. Ik heb de allernieuwst ipad en iphone lukt het daardoor niet? Is de app wel compatible met de nieuwste ipad?

• Auteur
  • Topper
  • December 1, 2025

ik ga de app verwijderen en opnieuw installeren en anders morgen bellen

• Auteur
  • Topper
  • December 1, 2025

ik heb de tvapp opnieuw geinstalleerd maar doet het nog steeds niet. Ik zal morgen bellen

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 3, 2025

Goedemorgen ​@Tiney , welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht :)

Heel lastig want op je nieuwe iPad en telefoon wil je natuurlijk ook televisie kunnen kijken. En dat zou natuurlijk ook gewoon mogelijk moeten zijn. Jammer dat de stappen die je hebt doorlopen het probleem nog niet hebben weten te verhelpen. Heb je hier inmiddels ook contact over gehad met onze Helpdesk? Hebben mijn collega's je vanuit daar verder kunnen helpen en het probleem op kunnen lossen of is het nog altijd actueel? Ben heel erg benieuwd en hoor het graag!

• Auteur
  • Topper
  • December 3, 2025

Ik heb nog geen contact gehad en dat gaat deze week ook niet lukken helaas. Ik hoop dat het volgende week opgelost kan worden. Ik zal het hier posten als het is opgelost.