Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg geen sms voor de 2 stapverificatie, nieuwe klant nog nooit ingelogd

• August 21, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

John Bergsma
Nieuwkomer

Gisteren aangesloten op kpn  tv en internet. Om in te loggen op mijnkpn moet ik na aanmelden met email en wachtwoord een sms krijgen ( 2 stapsvertivicatie ) deze krijg ik niet binnen op mijn mobiel?

kan dus ook niet controleren welke mobiel nummer er staat vermeld in mijnkpn. Hoe kan ik dit oplossen

Beste antwoord door Leen59

Wat als ik de verificatie sms niet binnen krijg?

Dat is natuurlijk erg lastig. Controleer eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt opgegeven in MijnKPN. Ga naar profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen. Controleer of deze aanstaat en of het telefoonnummer juist is.

Als dit klopt, dan kan het zijn dat de verificatie sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android:

1. Open de Berichten app.
  2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

2 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Wat als ik de verificatie sms niet binnen krijg?

Dat is natuurlijk erg lastig. Controleer eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt opgegeven in MijnKPN. Ga naar profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen. Controleer of deze aanstaat en of het telefoonnummer juist is.

Als dit klopt, dan kan het zijn dat de verificatie sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android:

2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Leen59. Welkom bij KPN en op onze community! Wat vervelend dat je de verificatie sms niet ontvangt. Ik zie dat ​@Leen59 hierboven al heeft gereageerd op jouw vraag, waarvoor dank! Is het inmiddels al gelukt?