Skip to main content
Antwoord

Ik moet steeds mijn modemwachtwoord ingeven bij Mijn Wifinetwerk in de MijnKPN app

• November 6, 2025
  • 9 reacties
  • 121 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+7

Sinds 2 dagen moet ik zowel op IPad als Android telefoon steeds weer het admin modemwachtwoord van de V10 ingeven als ik tabje “Mijn wifinetwerk” kies in de MijnKPN app (beide versie v6.35.3) terwijl dit eenmalig ingevoerd zou moeten worden aldus de begeleidende melding.

Ik heb de app verwijderd en weer geïnstalleerd en cache gewist maar het probleem(pje) blijft. Kan ik hier iets aan doen, hoort dat zo of is het een bugje? Dit wachtwoord is niet handmatig aangepast zoals wordt verondersteld in onderstaande tekst.

Beste antwoord door Remco van KPN

Sorry, ik was even een update vergeten. We hebben dit doorgezet en we kregen vandaag de terugkoppeling dat het opgelost zou moeten zijn. Fijn dat jullie dit dan bevestigen. Nogmaals bedankt voor de feedback iedereen.

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 9, 2025

Ik heb sinds kort hetzelfde. Werkte perfect; opnieuw app installeren werkt niet. Lijkt idd bug te zijn. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hmm dat is vreemd inderdaad. Dat kan een bug zijn inderdaad. Laat ik beginnen met te zeggen dank voor het melden dat is enorm waardevol voor ons natuurlijk. Even samenvattend, jullie hebben dit met eerdere software versies ook getest en toen werkte het wel gewoon? En verwijderen en opnieuw installeren werkt niet?

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Zelfde hier, ook melding van gemaakt in het V10 update topic. Graag even kortsluiten met elkaar @ KPN Moderators zodat iedereen op de hoogte is en hier geen wisselende berichten vanuit KPN komen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank ​@Anneke-Anna en gefeliciteerd met je 3000e reactie :-) . Ik koppel het intern terug als feedback!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Dank ​@Anneke-Anna en gefeliciteerd met je 3000e reactie :-) . Ik koppel het intern terug als feedback!

Haha dank je. 🥳✍️

Ineens hoef ik het modem (admin + ww) wachtwoord niet meer in te vullen in de app. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • November 10, 2025

Hier werkt het ook weer als voorheen op zowel Android als IOS. 👍

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 11, 2025

Sorry, ik was even een update vergeten. We hebben dit doorgezet en we kregen vandaag de terugkoppeling dat het opgelost zou moeten zijn. Fijn dat jullie dit dan bevestigen. Nogmaals bedankt voor de feedback iedereen.

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2025

Hoi Remko - bij mij werkt het weer: ik hoef modemwachtwoord niet meer in te vullen in de app

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat ks goed om te horen ​@Frans_75!