Skip to main content
Antwoord

Ik moet telkens opnieuw inloggen als ik diensten wil wijzigen

• September 7, 2025
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

JustJohn
Topper

Als ik op de website van kpn ben om wat diensten te wijzigen, dan wordt ik elke keer uitgelogd om vervolgens weer opnieuw in te loggen.

Ik kan dus niets aan mijn abbonement wijzigen.

en contact opnemen met knp is ook een hell. want waar doe ik dit?

Beste antwoord door PeterG

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 7, 2025

Beste KPN is onder werktijd bereikbaar via 0800 0402

of 24/7 via X of Facebook.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 7, 2025

Wanneer wordt je precies uitgelogd? Heb je al eens je cookies verwijderd? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 7, 2025

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@JustJohn. Welkom op de community! Wat vervelend dat je steeds wordt uitgelogd op de website en zo je abonnement niet kunt aanpassen. Dat hoort natuurlijk niet. Vaak helpt het om je browsercache en cookies te wissen, of om een andere browser (bijvoorbeeld Chrome of Edge) te proberen. Ook via de MijnKPN app kun je veel zaken regelen.

Lukt het daarmee nog steeds niet, neem dan contact op met ons. PeterG legt hierboven uit hoe je dit kan doen. 

JustJohn
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • September 10, 2025

Hoi ​@JustJohn. Welkom op de community! Wat vervelend dat je steeds wordt uitgelogd op de website en zo je abonnement niet kunt aanpassen. Dat hoort natuurlijk niet. Vaak helpt het om je browsercache en cookies te wissen, of om een andere browser (bijvoorbeeld Chrome of Edge) te proberen. Ook via de MijnKPN app kun je veel zaken regelen.

Lukt het daarmee nog steeds niet, neem dan contact op met ons. PeterG legt hierboven uit hoe je dit kan doen. 

Dat is nou het grappige aan alles. Dit had ik dus al gedaan. Zelfs in de app word ik telkens uitgelogd.