Skip to main content
Antwoord

Ik ontvang geen verificatiecode per sms als ik wil inloggen op MijnKPN

• September 15, 2025
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Probleem met inloggen van KPN app Sms verificatiecode krijg ik niet. Van alles geprobeerd niks werkt.

Beste antwoord door HeidiV

Hi ​@Senpaii 

Heb je KPN misschien ooit geblokkeerd omdat er ook wel eens valse SMS verstuurd worden uit naam van KPN?

Uit dat artikel:

Wat als ik de verificatie sms niet binnen krijg?

Dat is natuurlijk erg lastig. Controleer eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt opgegeven in MijnKPN. Ga naar profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen. Controleer of deze aanstaat en of het telefoonnummer juist is.

Als dit klopt, dan kan het zijn dat de verificatie sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android:

1. Open de Berichten app.
  2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

4 reacties

HeidiV
Topper
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Hi ​@Senpaii 

Heb je KPN misschien ooit geblokkeerd omdat er ook wel eens valse SMS verstuurd worden uit naam van KPN?

Uit dat artikel:

Wat als ik de verificatie sms niet binnen krijg?

Dat is natuurlijk erg lastig. Controleer eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt opgegeven in MijnKPN. Ga naar profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen. Controleer of deze aanstaat en of het telefoonnummer juist is.

Als dit klopt, dan kan het zijn dat de verificatie sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android:

2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Senpaii. Welkom op de community! Is het inmiddels al gelukt om in te loggen? Heb je de tips uit de vorige reacties kunnen proberen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 17, 2025

Hey Vikash, ik heb de probleem nog steeds, sms krijg ik nog steeds niks binnen.

weet jij de oorzaak hiervan?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Jammer om te horen dat je nog steeds geen sms’jes ontvangt. Kun je eens kijken of de berichten misschien in je spam- of ongewenste berichtenfolder terechtkomen? Soms worden sms’jes daar automatisch naartoe gefilterd (zie eerdere bericht van HeidiV). 

Laat je weten of je daar iets tegenkomt?