Skip to main content
Beantwoord

Ik weet mijn wachtwoord van MijnKPN niet meer

• June 16, 2025
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik weet mijn wachtwoord van mijn kpn niet meer. Als ik deze wil wijzigen word er een link gestuurd naar een oud telefoonnummer waar ik dus niet bij Jan. Hierdoor kan ik niet in mijn kpn.

Hiernaast ook nog het volgende. Al mijn rekeningen zijn betaald. Mijn gewone tv en internet werkt prima maar op de camping blijft digitenne aangeven dat er een betalingsachterstand is. Hoe kan ik dit oplossen

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@H.sabas, je wil natuurlijk ook op de camping naar de digitenne kijken. Als je contact opneemt met de klantenservice en vervolgens het smartcard nummer doorgeeft kan de medewerker deze vervolgens heractiveren en kun je ook weer tv kijken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • June 16, 2025

Ik weet mijn wachtwoord van mijn kpn niet meer. Als ik deze wil wijzigen word er een link gestuurd naar een oud telefoonnummer waar ik dus niet bij Jan. Hierdoor kan ik niet in mijn kpn.

Hiernaast ook nog het volgende. Al mijn rekeningen zijn betaald. Mijn gewone tv en internet werkt prima maar op de camping blijft digitenne aangeven dat er een betalingsachterstand is. Hoe kan ik dit oplossen

Wat vervelend ​@H.sabas 

Dit forum bedoeld voor klant-helpt-klant zaken, het beste kunt u de klantenservice bellen, hun kunnen uw email aanpassen.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 16, 2025

Maak een nieuwe KPN ID en MijnKPN. Dat is het eenvoudigste. Met je huidige actieve e-mailadres uiteraard. En telefoon nummer. 

Zodra je daar weer alles in gekoppeld hebt is het weg uit het account waar je niet in kunt. Een account waar een jaar niet op is ingelogd stopt vanzelf.

Je abonnement thuis kun je koppelen als je daar verbinding met het internet hebt. 

Hoe het zit met de Digitenne facturen kunnen ze via de klantenservice checken. Maar… is bij jou Digitenne geen deel van je KPN TV abonnement?

Bij mij tellen ze gewoon als extra ontvangers. 

• June 17, 2025

De gebruikersnaam van een MijnKPN account is een emailadres. Als je het wachtwoord wilt resetten, dan word de email naar dat emailadres gestuurd. Niet naar een anders emailadres. 

Dus als jij dat emailadres niet meer hebt, dan moet je gewoon een nieuw account aanmaken en je producten aan dat nieuwe account koppelen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 18, 2025

Hallo ​@H.sabas, je wil natuurlijk ook op de camping naar de digitenne kijken. Als je contact opneemt met de klantenservice en vervolgens het smartcard nummer doorgeeft kan de medewerker deze vervolgens heractiveren en kun je ook weer tv kijken. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 18, 2025

Een CAS ID (smartcard is er niet meer) in een ontvanger is na 6 weken niet gebruiken z'n gegevens kwijt en raakt inactief. 

Of ie dan ook "betalingsachterstand" aan geeft vind ik wel een beetje vreemd. 

Inactief, zonder achterstand, zou op te lossen zijn door hem op CNN aan te zetten. Na maximaal 45 minuten zou het dan weer moeten werken. Volgens Bartjes. 

Ik zeg altijd. Neem 'm lekker mee naar huis als je niet op de camping bent. Thuis op een extra televisie te gebruiken.